1. Головна
  2. /
  3. Психологія
  4. /
  5. Тиждень ментального здоров’я

Тиждень ментального здоров’я

Протягом тижня ментального здоров’я учні різних класів взяли активну участь у заходах, спрямованих на підвищення обізнаності та практичні навички в підтримці свого емоційного добробуту.

  1. День 1 розпочався з ознайомлення з поняттям ментального здоров’я. Практичний психолог провела анкетування серед учнів 6-х класів, а класні керівники Пригода В. Польська І. та Лазаренко І. долучились до проведення Всеукраїнського уроку “Ти як?”. Лекція пояснила учням основні поняття: стрес, депресію, тривогу. У практичній частині учні вели щоденник настрою, фіксуючи свої емоції.
  2. День 2 був присвячений темі стресу. Психолог Горохова І. та вчитель Магда О. працювали з молодшими учнями, допомагаючи їм розпізнавати стрес і навчати технік його подолання. Діти брали участь у груповому обговоренні стресових ситуацій та виконували дихальні вправи й медитацію для зняття напруги.
  3. День 3 стосувався тривожних думок та методів управління ними. Практичний психолог Горохова І.Л. навчала учнів 5-го класу технік когнітивно-поведінкової терапії (КПТ), що включало візуалізацію та рефреймування, допомагаючи переглядати ситуації з нової перспективи.
  4. День 4 був присвячений важливості фізичного здоров’я. Вчителька фізкультури Прушинська О.А. провела заняття, підкреслюючи зв’язок між фізичною активністю та емоційним станом. Учні брали участь у легких фізичних вправах, таких як йога та розтяжка, для покращення настрою.
  5. День 5 акцентував увагу на значенні здорових соціальних відносин. Учні дев’ятих класів в дискусійному залі зібрались разом з соціальним педагогом Дегтярьовою Н для обговорення актуальної теми ментального здоров’я. Учні активно обговорювали питання впливу стресу на психічне здоров’я, визначили поняття  людина, та способи врівноваження емоційного стану у нинішній час.Учні обговорювали роль підтримки друзів і сім’ї для ментального здоров’я, а також вивчали техніки активного слухання та емпатії через роботу в парах і групах.Завершив тиждень темою турботи про себе . Учні обговорювали різні техніки турботи про себе, як-от релаксацію, хобі та час для себе, після чого створювали власні плани самодопомоги з переліком улюблених активностей.

     Захід допоміг підвищити обізнаність щодо важливості ментального здоров’я та озброїв учасників практичними інструментами для поліпшення їхнього емоційного добробуту.

Loader Loading…
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Людям із порушенням зору