1. Головна
  2. /
  3. Психологія
  4. /
  5. Профілактика ігрової залежності. Звіт

Профілактика ігрової залежності. Звіт

          Актуальною проблемою на сучасному етапі також є ігрова залежність, тому стикнутися з нею може кожен, не зважаючи на стать, вік, соціальний статус та інтелектуальні здібності. На сьогоднішній день вона внесена в міжнародний список хвороб і з кожним роком збільшується кількість залежних людей.

        Згідно Указу Президента України від 20 квітня 2024р. № 234/2024 «Щодо протидії негативним наслідкам функціонування азартних ігор в мережі Інтернет», яким, серед іншого, визначено, що Кабінет Міністрів України у місячний строк має забезпечити проведення національної інформаційно-роз’яснювальної кампанії щодо небезпеки азартних ігор, загроз ігрової залежності, способів попередження та лікування ігрової залежності, контактів закладів, які надають допомогу особам з ігровою залежністю, та особливостей функціонування Реєстру осіб, яким обмежено доступ до гральних закладів та/або участь в азартних іграх.

         З метою забезпечення реалізації поставленого завдання педагогічним колективом Бериславського ліцею  №3 було поширення інформаційних матеріалів  щодо небезпеки азартних ігор, загроз ігрової залежності, способів запобігання ігровій залежності, контактів закладів, які надають допомогу особам з ігровою залежністю.

        Найкращим способом профілактики залежності є робота на випередження можливих проблем, тобто підготовка підлітка до того, з чим він може зіткнутися в дорослому житті, тому педагогічним колективом закладу протягом травня місяця приділялася велика увага як профілактиці так і попередженню залежності  від азартних ігор.

          Прикладами роботи на випередження залежності у Бериславському ліцеї №3 були такі методи як: соціальне навчання «навичкам життя», виховування свідомого бережливого ставлення до свого здоров’я, формування основи моральних звичок індивідуальної поведінки і прийняття рішення у ситуаціях захоплення грою, розвитку вміння жити разом з іншими, знайти власні ресурси які допоможуть пройти через труднощі, розвивати навички спілкування і підвищення самооцінки.

    Класними керівниками та соціально-педагогічною службою ліцею були включені виховні заходи на тему фінансової грамотності та ризику гральних залежностей, щоб допомогти молоді зрозуміти наслідки своїх дій та приймати обдумані рішення.

      За рекомендацією Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей на електронному сайті ліцею було викладено інформаційні матеріали щодо небезпеки азартних ігор, загроз ігрової залежності, способів запобігання ігровій залежності, контактів закладів, які надають допомогу особам з ігровою залежністю, та особливостей функціонування Реєстру осіб, яким обмежено доступ до гральних закладів та/або участь в азартних іграх, зокрема електронної брошури на тему «Азартні ігри – це лише розвага», де висвітлюється поняття ігрової залежності, її наслідки, як обмежити себе та рідних від участі в азартних іграх, куди звертатися по допомогу та як вберегти себе від ігрової залежності.

     Ефективна взаємодія протягом року також проходила і з батьками здобувачів освіти. Тематикою батьківських зборів також неодноразово ставали профілактика інтернет залежності та азартних ігор, запобігання участі неповнолітніх у азартних іграх. Неодноразово наголошувалося що батьки повинні бути активно включені у контроль за використання інтернету та мобільних пристроїв своїми дітьми, встановлюючи обмеження доступу до сайтів і додатків, пов’язаних із гральною сферою. Батькам важливо пояснювати дітям ризики азартних ігор, навчати їх критично мислити та розвивати навички прийняття розумних рішень щодо їхніх фінансів та вільного часу.          

Людям із порушенням зору