План роботи
методичного об′єднання
асистентів учителів
на 2024-2025 н.р.
Голова МО: Камінська К.П.
І засідання серпень 2024 дата
№ п/п | Зміст | Відповідальні |
1. | Обговорення та затвердження плану роботи МО на 2024-2025 н.р. | Голова МО Члени МО |
2. | Розгляд діючих нормативних документів щодо організації інклюзивного навчання в закладі. | Заступник директора з НВР Вірьовка С.М. |
3. | ІПР учня інклюзивного класу. Методичні рекомендації. Підвищення фахової кваліфікації педагогів для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. | Заступник директора з НВР Вірьовка С.М. Голова МО |
4. | Документація асистента вчителя інклюзивного класу. | Голова МО Практичний психолог закладу Горохова І.Л. |
Рекомендації. ü Опрацювати нормативні документи та науково-методичні документи інклюзивної освіти ü Посилити контроль за виконанням програм учнів з ООП ü Забезпечити умови для адаптації учнів з ООП до шкільного життя. |
ІІ засідання жовтень 2024 дата_____
№ п/п | Зміст | Відповідальні |
1. | Робота з батьками в процесі інклюзивного навчання. | Асистент вчителя Моцьо Н.С. |
2. | Міжособистісна взаємодія педагога і батьків в умовах дистанційного навчання. | Дєхтярьова Е.І. |
3. | Соціально-психологічні аспекти створення позитивного клімату в дитячому колективі. | Практичний психолог закладу Горохова І.Л. |
3. | Використання сучасних підходів до навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами. | Голова М.О. Члени МО |
4. | Кінезіологічні вправи у роботі з дітьми з ООП. | Асистент вчителя Семенова А.С. Ємець Л.М. |
Завдання членам методоб’єднання. ü Організувати роботу з дітьми з розвитку творчих здібностей. ü Опрацювати методичну літературу з теми «Спільне викладання в інклюзивному класі» ü Узагальнити досвід щодо інноваційних підходиів асистента вчителя у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Опрацювати кінезіологічні вправи у роботі з дітьми ООП. |
ІІІ засідання січень 2024 дата_________
№ п/п | Зміст | Відповідальні |
1. | Інклюзивна освіта: особливості організації освітнього процесу. | ВасильєваВ.І |
2. | Корекційно-розвивальна робота з дітьми ООП, як складова інклюзивного навчання. | Брюхно.С.М. |
3. | Засоби спілкування, особливості їх використання в педагогічній взаємодії з дітьми ООП. | Вірник К.Ю. |
4. | Моніторинг ІПР інклюзивних класів за I семестр | Заст.директора з навч.-вих роботи Вірьовка С.М. Голова МО |
5. | Робота з батьками в процесі інклюзивного навчання | Голова МО Члени МО |
Завдання членам методоб’єднання. ü Опрацювати нормативні документи Міністерства освіти і науки, що стосуються Державного стандарту спеціальної освіти. |
ІV засідання березень 2024 дата_______
№ п/п | Зміст | Відповідальні |
1. | Використання вправ,спрямованих на розвиток комунікативних навичок в умовах інклюзивного навчання на уроках української мови. | Асистент вчителя Григорків І.Ф. |
2. | Сучасні педагогічні технології в процесі інклюзивного навчання. | Асистент вчителя Біла Л.О. |
3. | Особливості навчання і корекційна робота з дітьми з розладами аутичного спектра. | Асистент вчителя Рибчинська Г.І. |
4. | Моніторинг ІПР інклюзивних класів за IІ семестр | Заст.директора з навч.-вих роботи Вірьовка С.М. Голова МО |
5. | Робота над проблемними питаннями. | Голова МО Члени МО |
Завдання членам методоб’єднання. ü Опрацювати обговоренні питання. ü Переглянути нормативно-правову документацію. |
V засідання травень 2024 дата_______
№ п/п | Зміст | Відповідальні |
1. | Формування життєвих навичок у дітей з ООП. | Асистент вчителя Веренич С.М. |
2. | Майстер-клас. Творчий звіт асистентів-вчителів, що атестуються. Пропозиції та побажання членів методичного об’єднання, щодо удосконалення роботи МО та досягнення кращих результатів в роботі вчителів та аситентів на наступний навчальний рік. | Голова МО Члени МО |
3. | Підсумки навчання учнів інклюзивної форми навчання. | Голова МО Асистенти вчителя |
4. | Експрес-інформація за новинками психолого- педагогічної та методичної літератури. | Заст. директора з навч.-вих. роботи Вірьовка С.М. Голова МО |
Завдання членам методоб’єднання. ü Опрацювати навчально-методичні матеріали по роботі з дітьми з ООП. üПідготувати звіти навчальних досягнень учнів з ООП. |