1. Головна
  2. /
  3. МО початкових класів
  4. /
  5. Друге засідання МО вчителів...

Друге засідання МО вчителів початкових класів від 31 жовтня 2024 року

У жовтні 2024 року у формі педагогічних гостин було проведено 2 засідання з теми » Дистанційне навчання як виклик часу»,на якому вчителі розширили  свої знання    щодо  запровадження  НУШ (удосконалення освітнього  середовища,  інтегроване  навчання, осередки НУШ, LEGO в освітньому процесі).

Під час практичного заняття було опрацьовано електронні освітні ресурси для Нової  української школи, новітні підходи в навчанні молодших здобувачів освіти, колеги обмінялися досвідом роботи з теми « “НУШ. Перші сходинки разом з учнями 4 класів”, опрацювали наказ МОН № 813 та методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів НУШ.

У самоосвітній роботі вчителі- члени МО опрацювали:

  • рекомендації «Як створити і провести квест-урок»;
  • створили методичні кейси по проведенню «Ранкових зустрічей» та методичний банк по роботі з інклюзивними дітьми.

З метою піднесення престижу української мови, виховання у молодого покоління українців поваги до свого народу, рідної мови і традицій, виявлення творчо обдарованої молоді, розвитку її потенціалу, підвищення рівня загальної мовної культури

    Протокол № 2

засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів від 31 жовтня 2024 року

Присутні: Калнауз О.Ю., директор закладу, Вірьовка С.М.,заступник директора з навчально-виховної роботи,Павленко Н.М. вчитель інформатики, усі члени МО

Тема. Дистанційне навчання як виклик часу 

Порядок денний:

1. Умови ефективної організації дистанційного навчання в НУШ. Види робіт та онлайн-сервіси.

2. Практикум «Застосування сервісів Google у професійній діяльності вчителя».

3. Освітні втрати. Як вчителю їх діагностувати та компенсувати.

4. Інформація про атестацію вчителів.

5. Огляд новинок методичної літератури.

6. Планування курсової перепідготовки на наступний календарний рік 

1. Умови ефективної організації дистанційного навчання в НУШ. Види робіт та онлайн-сервіси.

СЛУХАЛИ: Сєчну Г.С., голову М О, яка виступила з інформацією про найрозповсюдженіші онлайн-сервіси та онлайн-ігри, які вчитель може застосовувати у своїй діяльності.

ВИСТУПИЛИ: Подосіннікова С.Г, яка вказала на практичне спрямування онлайн-сервісів та поділилася досвідом їх застосування у власній діяльності

УХВАЛИЛИ:

1. Прослухану інформацію взяти до уваги.

2. Урізноманітнювати навчальний процес шляхом гейміфікації та використання різноманітних онлайн-сервісів, що підвищуватиме мотивацію учнів та підвищить їх зацікавленість до навчання.

2. Практикум «Застосування сервісів Google у професійній діяльності вчителя».

СЛУХАЛИ: Павленко Н.М, вчителя інформатики, яка провела практикум із застосування  сервісів Google у професійній діяльності вчителя.

ВИСТУПИЛИ: Вірьовка С.М., заступник директора з навчально-виховної роботи, яка наголосила на необхідності сучасного вчителя володіння цифровими навичками та застосування їх у професійній діяльності. Нагадала, що вчителі мають проходити курсову перепідготовку з даного питання.

УХВАЛИЛИ:

1. Прослухану інформацію взяти до уваги.

2. Постійно підвищувати свою майстерність із володіння інформаційно-цифровими навичками.

3. Освітні втрати. Як вчителю їх діагностувати та компенсувати.

СЛУХАЛИ: Калнауз О.Ю. директора закладу, яка яка ознайомила присутніх зі станом роботи вчителів 1-4 класів з подолання освітніх втрат.

Незважаючи на самовіддані зусилля вчителів і проведення уроків екстремальних умовах, та допомогу батьків своїм дітям, діти мають дуже серйозні освітні втрати. Тому після закінчення І чверті під час канікул  вчителями проводилися заняття для надолуження освітніх втрат. Вчителями  визначено ключові теми з навчального предмета в кожному класі, сформовано пропозиції щодо переліку тем для проведення консультацій з надолуження навчальних прогалин учнів. Кожен вчитель розробив завдання для підвищення якості сформованих компетентностей учнів. Була створена онлайн – таблиця для організації графіку консультацій та занять. Класні керівники щодня надавали графік консультацій в Viber групи класних колективів. 

  Вирішальним у запобіганні й подоланні освітніх втрат є мотивація учнів, належна підготовка вчителів до проведення уроків, використання цікавих сучасних освітніх інструментів, формування пізнавального інтересу до навчання, практикування системи неординарних завдань та постійна співпраця  з батьками.

ВИСТУПИЛИ : Титаренко М.М.., яка запропонувала інформацію узяти до відома і продовжити роботу з подолання освітніх втрат.

УХВАЛИЛИ: 

1. Продовжити надолуження освітніх втрат через повторення базових знань кожної нової теми.

4. Інформація про атестацію вчителів.

СЛУХАЛИ: .Вірьовку С.М.заступника директора закладу,  яка повідомила, що атестація в Бериславському ліцеї №3 буде здійснюватися відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту», Постанови КМУ від 23.12.2015 №1109 «Про затвердження переліку кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педагогічних працівників», Постанови КМУ від 14.06.2000 №963 «Про затвердження переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників», Постанови КМУ від 21.08.2019 №800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників», Постанови КМУ від 27.12.2018 №1190 «Про затвердження Положення про сертифікацію педагогічних працівників», Наказу МОН України від 09.09.2022 №805 «Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників», Наказу Мінекономіки України від 23.12.2020 №2736 «Про затвердження професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів ЗЗСО», «Вчитель ЗЗСО», «Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)»», Наказу Мінекономіки України від 24.11.2020 №2425 «Про затвердження професійного стандарту «Практичний психолог закладу освіти», “Положення про атестацію педагогічних працівників Бериславського закладу повної загальної середньої освіти №3”, затвердженого наказом від 09.10 2024 року ,протокол№1

ВИСТУПИЛИ: Вірьовка С.М., заступник директора з навчально-виховної роботи,  яка надала інформацію про вчителів, які атестуються у 2024-2025 навчальному році.

У 2024-2025 році черговій атестації підлягають педагогічні працівники закладу (вчителі 1-4 класів): 

1) Подосіннікова С.Г. — вчитель початкових класів.
2) Козуб В.Б. — вчитель початкових клас

УХВАЛИЛИ: 

1. Прослухану інформацію взяти до уваги

2. Вчителям, що атестуються спрямувати свою діяльність відповідно до Положення про атестацію.

5. Огляд новинок методичної літератури.

СЛУХАЛИ: Козуб В.Б. із оглядом новинок методичної літератури.

ВИСТУПИЛИ: Подосіннікова С.Г, яка поділилася досвідом використання методичної літератури та поділилася покликаннями на веб сторінки сайтів, які вона використовує у практичній діяльності

УХВАЛИЛИ:

1. Прослухану інформацію взяти до уваги та постійно займатися самооссвітою шляхом опрацювання новинок методичної літератури.

6. Планування курсової перепідготовки на наступний календарний рік

СЛУХАЛИ Калнауз О.Ю.директора закладу, яка повідомила, що відповідно до пункту 17 Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №800 від 21.08.2019 року «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників», зі змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №1133 від 27.12.2019 року, та відповідно до Порядку визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників у Бериславському  ліцеї №3, затвердженого педагогічною радою закладу (протокол №1 від 30.08.2024 року), рішенням педагогічної ради   розроблено  план підвищення кваліфікації на 2025 рік. 

ВИСТУПИЛИ: Вірьовка С.М., яка наголосила про необхідність щорічного підвищення кваліфікації педагогічними працівниками за визначеними напрямками відповідно до  Порядку підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Сєчна Г.С., яка запропонувала прослухану інформацію взяти то уваги та розробити особисті плани підвищення кваліфікації на наступний календарний рік для затвердження педагогічною радою закладу.

УХВАЛИЛИ: розробити персональний план підвищення кваліфікації на наступний календарний рік для затвердження педагогічною радою закладу.

                                                                                      Голова          Сєчна Г.С.

                                                                                      Секретар       Титаренко М.М.

Людям із порушенням зору