02.06.2025 року відбулося спільне засідання методичних об’єднань вчителів математики, фізики, інформатики та вчителів природничого циклу. На порядку денному стояли питання:
- Майстер-клас: Впровадження STEM-освіти на уроках природничо-математичного циклу. (Павленко Н.М., вчитель-методист, вчитель математики, інформатики, міжгалузевого курсу «STEM»)
- Круглий стіл «Творчий потенціал вчителя на уроках природничо-математичного циклу. Обмін досвідом».
Метою проведення майстер-класу було розкриття таких питань:
- Переваги STEM – освіти
- Алгоритм підготовки та проведення STEM-тижня.
- Інтерактивні та креативні ресурси для проведення STEM-заходів
- STEM-проєкти.
STEM-освіта зараз фактично в усіх на вустах. Це тренд, на який покладаються величезні надії, як от популяризація інженерно-технологічних професій серед молоді та підвищення поінформованості про можливості зробити кар’єру в інженерно-технічній сфері. Так, природничо-математичні науки можуть бути дуже цікавими, головне правильно їх подати школярам. Було розглянуто переваги STEM – освіти в сучасній освіті:

Павленко Н.М. познайомила колег з онлайн-ресурсами, які допомагають провести STEM – заходи в інтерактивній формі. Це ресурси для натхнення та ідей, для планування та організації, для практичного використання. Вчителям було запропоновано практичне використання онлайн-сервісів: Napkin.ai, Gemini, Canva, phet.colorado.edu, Шкала масштабів Всесвіту та інші.
Також вчителів було познайомлено з організацією проведення STEM-тижня. Павленко Н.М. продемонструвала заходи та результати їх проведення у ліцеї.
Проєктна діяльність, дослідження, конструювання – все це STEM. Учні 5-х класів допитливі, активні, креативні. Вчителем було представлено STEM-проєкти наших майбутніх дослідників, конструкторів, винахідників, дизайнерів у вигляді презентацій, відеофрагментів, зображень:
- проєкт “Герб моєї родини”
- проєкт “Сонячна система”
- проєкт “Сонце. Світло. Фарби”
- проєкт “Школа майбутнього”
- проєкт “Конструктори”
- проєкт «Моє ім’я Вишиванка»
- проєкт “Моє екоморозиво”
Обговорюючи запропоновану тему, вчителі запропонували свої ідеї проведення STEM-уроків та STEM-заходів. Лазаренко І.М. познайомила колег з новинками Обласного STEM-хакатону, поділилася своїми проєктами, використанням інтернет-ресурсів, які допомагають залучити учнів до проведення інтерактивних уроків. До обговорення долучилися всі вчителі.



