1. Головна
  2. /
  3. МО природничого циклу
  4. /
  5. Спільне засідання методичних об’єднань...

Спільне засідання методичних об’єднань вчителів математики, фізики, інформатики та вчителів природничого циклу

02.06.2025 року відбулося спільне засідання методичних об’єднань вчителів математики, фізики, інформатики та вчителів природничого циклу. На порядку денному стояли питання:

  1. Майстер-клас: Впровадження  STEM-освіти на уроках природничо-математичного циклу. (Павленко Н.М., вчитель-методист, вчитель математики, інформатики, міжгалузевого курсу «STEM»)
  2. Круглий стіл «Творчий потенціал вчителя на уроках природничо-математичного циклу. Обмін досвідом».

Метою проведення майстер-класу було розкриття таких питань:

  1. Переваги STEM – освіти
  2. Алгоритм підготовки та проведення STEM-тижня.
  3. Інтерактивні та креативні ресурси для проведення STEM-заходів
  4. STEM-проєкти.

STEM-освіта зараз фактично в усіх на вустах. Це тренд, на який покладаються величезні надії, як от популяризація інженерно-технологічних професій серед молоді та підвищення поінформованості про можливості зробити кар’єру в інженерно-технічній сфері. Так, природничо-математичні науки можуть бути дуже цікавими, головне правильно їх подати школярам. Було розглянуто переваги STEM – освіти в сучасній освіті:

Павленко Н.М. познайомила колег з онлайн-ресурсами, які допомагають провести STEM – заходи в інтерактивній формі. Це ресурси для натхнення та ідей, для планування та організації, для практичного використання. Вчителям було запропоновано практичне використання онлайн-сервісів: Napkin.ai, Gemini, Canva, phet.colorado.edu, Шкала масштабів Всесвіту та  інші.

Також вчителів було познайомлено з організацією проведення STEM-тижня. Павленко Н.М. продемонструвала заходи та результати їх проведення у ліцеї.

Проєктна діяльність, дослідження, конструювання – все це STEM. Учні 5-х класів допитливі, активні, креативні. Вчителем було представлено STEM-проєкти наших майбутніх дослідників, конструкторів, винахідників, дизайнерів у вигляді презентацій, відеофрагментів, зображень:

  • проєкт “Герб моєї родини”
  • проєкт “Сонячна система”
  • проєкт “Сонце. Світло. Фарби”
  • проєкт “Школа майбутнього”
  • проєкт “Конструктори”
  • проєкт «Моє ім’я Вишиванка»
  • проєкт “Моє екоморозиво”

Обговорюючи запропоновану тему, вчителі запропонували свої ідеї проведення STEM-уроків та STEM-заходів. Лазаренко І.М. познайомила колег з новинками Обласного STEM-хакатону, поділилася своїми проєктами, використанням інтернет-ресурсів, які допомагають залучити учнів до проведення інтерактивних уроків. До обговорення долучилися всі вчителі.

Людям із порушенням зору