1. Головна
  2. /
  3. МО класних керівників
  4. /
  5. План роботи МО класних...

План роботи МО класних керівників 2024-2025 н.р.

План роботи
методичного об’єднання
класних керівників
на 2024/2025 навчальний рік

Виховна проблема, над якою працює заклад освіти  “Розвиток професійних компетентностей педагога як передумова якісної освіти в контексті вимог сучасної школи”                              

Виховна проблема, над якою працює МО «Формування ключових життєвих

компетентностей та національно-патріотичних цінностей через особистісно-діяльнісний підхід до виховного процесу»

Керівник МО Носкова Ірина Олександрівна

2024

ДОКУМЕНТАЦІЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

1. Положення про МО класних керівників закладу освіти.

2. Аналіз роботи МО за минулий навчальний рік.

3. Список членів методичного об’єднання класних керівників.

4. Річний план роботи методичного об’єднання.

5. Протоколи засідань методичного об’єднання класних керівників.

6. Аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів.

7. Матеріали «методичної скарбнички класного керівника»

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ КЕРІВНИКА МЕТОДИЧНОГО

ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ  КЕРІВНИКІВ

Керівник методичного об’єднання класних керівників

  1. Відповідає за:
  2. планування, підготовку, здійснення та аналіз діяльності методичного об’єднання;
  3. поповнення «методичної скарбнички класного керівника»;
  4. своєчасне впорядкування документації щодо роботи об’єднання та проведених заходів.

2. Разом із адміністрацією закладу освіти стежить за:

  • дотриманням принципів організації виховного процесу;
  • виконанням класними керівниками їхніх функціональних обов’язків;
  • підвищенням науково-методичного рівня виховної роботи;
  • вдосконаленням психолого-педагогічної підготовки класних керівників.

3. Організовує:

  • взаємодію класних керівників – членів МО між собою та з іншими структурними підрозділами закладу освіти;
  • відкриті заходи, семінари, конференції тощо;
  • вивчення, узагальнення та використання в практиці  прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників;
  • консультації з питань виховної роботи.

4. Координує планування, організацію та педагогічний аналіз виховних заходів класних керівників.

5. Сприяє створенню та розвитку системи виховної роботи класних колективів.

Засідання МО класних керівників проводяться 5 разів на рік: перше (організаційне) – у серпні, інші – 2 рази на семестр і підсумкове. План роботи МО схвалюється на першому засіданні.

СТРУКТУРА ПЛАНУ РОБОТИ

МО КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

1. Аналіз роботи МО класних керівників за попередній навчальний рік.

2. Педагогічні завдання методичного об’єднання.

3. Календарний план роботи МО, який включає:

 – план засідань МО;

 – графік відкритих заходів у класах;

4. Підвищення рівня фахової майстерності класних керівників:

 – самоосвіта класних керівників;

 – підготовка класними керівниками творчих робіт, виступів, доповідей;

5. Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду роботи класних керівників.

Виховна проблема, над якою працює заклад освіти   “Розвиток професійних компетентностей педагога як передумова якісної освіти в контексті вимог сучасної школи”

Мета виховної роботи:  Розвиток в учнів особистісних ознак громадян української держави

Науково-методична проблема, над якою працює методичне об’єднання класних керівників «Виховання національно свідомої особистості,  яка наділена громадянською відповідальністю, духовними цінностями, патріотичними почуттями»

ЗАВДАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ МО КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

НА 2024/2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

1. Підтримка та консультування класних керівників. (Надання класним керівникам необхідної підтримки, консультації та рекомендації з питань організації освітнього процесу, взаємодії з учнями та їх батьками).

2. Підтримка соціально-психологічного клімату в класі. (Забезпечення психологічної безпеки учнів, виявлення та вирішення конфліктних ситуацій, організація заходів з підтримки та розвитку позитивних взаємовідносин між учнями).

3.Впровадження інноваційних педагогічних підходів. (Пошук та впровадження нових методик, технологій та педагогічних інструментів у роботу класних керівників, сприяння їх професійному зростанню та саморозвитку).

4.Самоосвіта та професійний розвиток. (Самостійне вивчення нових педагогічних матеріалів, участь у професійних тренінгах та курсах підвищення кваліфікації).

5.Підтримка комунікації між класними керівниками закладу освіти, створення можливості для обміну ідеями, ресурсами та кращою практикою.

6. Організація позакласних та виховних заходів. (Планування та проведення різноманітних заходів, які сприяють всебічному розвитку учнів, включаючи культурні, спортивні, творчі та громадські активності).

7. Робота з батьками та громадськістю. (Проведення батьківських зборів, консультацій та індивідуальних зустрічей з батьками, залучення громади до освітніх проектів та ініціатив).

ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ МО КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

1. Підвищена професійна компетентність класних керівників.  Завдяки регулярним методичним зустрічам, семінарам та тренінгам, класні керівники отримують можливість обмінюватися досвідом з колегами, вивчати нові методики та педагогічні підходи, що сприяють їх професійному розвитку.

2. Підвищена якість взаємодії з батьками. Завдяки організації зустрічей, батьківських зборів та наданню рекомендацій, класні керівники зможуть покращити роботу з батьками, залучити їх до активної участі в житті класу та сприяти позитивній взаємодії між закладом освіти та сім’єю.

3. Покращений соціально-психологічний клімат у класі. За допомогою підтримки класних керівників у розв’язанні конфліктних ситуацій, організації заходів з підтримки та сприяння позитивним взаємодіям учнів, буде створено сприятливу атмосферу для навчання та розвитку кожного учня.

4. Впровадження інноваційних педагогічних підходів. За допомогою пошуку та впровадження нових методик та технологій класні керівники можуть зробити навчання більш цікавим, залучити учнів до активної участі та розвитку їх творчих та критичних мисленнєвих навичок.

5. Підвищення професійної компетентності класних керівників. Через регулярні засідання, навчальні заходи та обмін досвідом, класні керівники отримують нові знання, навички та інструменти для ефективної роботи з учнями, батьками та колегами.

6. Покращення якості класного керівництва. Методичне об’єднання сприяє розвитку кращої практики класного керівництва, стимулює впровадження інноваційних підходів та найкращих методик, що призведе до підвищення якості освітнього процесу в класах.

7. Зміцнення співпраці та обміну досвідом між класними керівниками. Методичне об’єднання створює своєрідну платформу для активної комунікації та співпраці між класними керівниками, що дозволяє обмінюватися ідеями, матеріалами, успішними практиками та розробляти спільні проєкти.

8. Зростання мотивації та задоволеності класних керівників. Через професійний розвиток, підтримку та взаємодію з колегами, класні керівники отримують більшу впевненість у своїх навичках та можливостях, що сприяє їх мотивації та задоволеності в роботі.

9. Забезпечення високого рівня організації класних заходів та взаємодії з батьками. Класні керівники матимуть доступ до методичних матеріалів, інструкцій та рекомендацій, що дозволить їм успішно організувати заходи для учнів та залучати батьків до активної співпраці.

10. Підвищення результативності та успішності учнів. Внаслідок вдосконалення роботи класних керівників та використання найкращих методик, учні будуть отримувати більшу підтримку, розвиток та індивідуальний підхід, що сприятиме підвищенню їхніх навчальних результатів.

ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАНЬ

МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

НА 2024/2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ПланВідповідальний
 ЗАСІДАННЯ І. (Серпень)
Тема: Особливості організації виховної роботи в новому навчальному році: цілі, стратегії, плани. Мета: Проаналізувати роботу методичного об’єднання класних керівників  за 2023/2024 навчальний рік, ознайомити  класних керівників з методичними рекомендаціями із питань планування і організації виховної роботи у закладах освіти у 2024/2025 навчальному році,  сприяти розвитку професійної компетентності класних керівників. Форма проведення: інструктивно – методична нарада
1Аналіз результативності виховної роботи за минулий навчальний рік і завдання класних керівників  по здійсненню виховання здобувачів освіти у 2024/2025 навчальному роціКерівник МО Носкова І.О.
2Огляд літератури, директивних і нормативних документів, інструктивно-методичних матеріалів із питань планування і організації виховної роботи у   закладах освіти у 2024/2025 навчальному році, про проведення першого уроку.Керівник МО  Носкова І.О.
3Ознайомлення класних керівників із планом роботи МО класних керівників  на 2024/2025 навчальний рік.Керівник МО Носкова І.О.
4Про заходи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя і здоров’я дітей в умовах воєнного стану. Про організацію та проведення інструктажів з БЖ учнів.Педагог-організатор
5Співпраця закладу освіти з батьками у вихованні патріотизму та національної свідомості у дітей.Соціальний педагог
6Організація виховного процесу в умовах війни: цілі, стратегії, плани.Заступник директора з виховної роботи
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ
 1. Погодження та затвердження планів виховної роботи класних керівників. 2. Консультації з питань виховної роботи класних керівників. 3. Організація самоврядування в класі.
ЗАСІДАННЯ ІІ. (Жовтень-Листопад)
Тема: Формування національно-патріотичних цінностей в умовах воєнного стану: виклики та можливості для освітньої системи Мета: підвищити рівень професійної компетентності класних керівників у галузі національно-патріотичного виховання здобувачів освіти в умовах сьогодення; проаналізувати виклики, що ставляться перед освітньою системою в умовах воєнного стану та визначити можливості для формування національно-патріотичних цінностей серед учнів; розглянути стратегії та методи, які сприяють підвищенню патріотизму та формуванню відповідального громадянства серед молоді в умовах воєнного стану. Форма проведення: круглий стіл.
1Роль закладу освіти у вихованні громадянської активності та відчуття національної гідності в умовах воєнного стану.  Керівник МО  Носкова І.О.
2Значення національно-патріотичних цінностей у формуванні особистості учня.Класний керівник Бондаренко Н.В.
3Використання історичного досвіду та національної культури як засобів укріплення національно-патріотичних цінностей.Класний керівник  Пригода В.В.
4Використання інноваційних підходів у вихованні для підвищення свідомості учнів щодо національної ідентичності.Класний керівник Павленко Н.М. П
5Роль сім’ї у формуванні національно-патріотичних переконань у дітей та її взаємодія із закладом освіти.Класний керівник Курпієва Ю.А.
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ
 Виготовлення дидактичних матеріалів з національно-патріотичного виховання Участь у конкурсах, тематичних тижнях.
ЗАСІДАННЯ ІІІ. (Січень)
Тема: Зміцнення психологічної стійкості учнів та створення безпечного освітнього середовища в умовах воєнного стану Мета: обговорити та проаналізувати стратегії зміцнення психологічної стійкості учнів та створення безпечного освітнього середовища в умовах воєнного стану; обмін досвідом з надання підтримки та допомоги учням у подоланні стресу, адаптації до змін та збереженні психологічного благополуччя під час непередбачуваних ситуацій; поділитися досвідом, інструментами та ресурсами, які можуть допомогти класним керівникам у реалізації завдань щодо створення позитивного і безпечного освітнього середовища для здобувачів освіти. Форма проведення: усний журнал
1Вплив воєнного стану на психологічну стійкість учнів: аналіз факторів та стресорів.    Керівник МО Носкова і.О.
2Стратегії психологічної підтримки та допомоги учням у подоланні стресу та тривоги.  Класний керівник Титаренко М.М.
3Методики роботи з учнями для збереження психологічного благополуччя та психосоціальної адаптації.  Практичний психолог
4Психологічна емпатія як ключовий чинник у створенні безпечного середовища та запобіганні булінгу.  Класний керівник  Польська І.О.
5Адаптація учнів 5-их класів до навчання у старшій школі.  Класний керівник Жук.А.В. Прушинська О.А.
6Превентивне виховання як ключовий фактор у запобіганні агресивної поведінки та конфліктів серед дітей та молоді.  Соціальний педагог
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ
 Опрацювати  корисні посилання щодо теми антибулінгу (сайт Міністерства освіти і науки України) Постійно проводити бесіди з учнями щодо попередження дитячого травматизму в умовах воєнного стану, працювати над запобіганням злочинності серед учнів. Підготовка інформаційних матеріалів для батьків щодо підтримки психологічного здоров’я дітей.
 ЗАСІДАННЯ ІV. (Березень)
Тема: Адаптація класного керівника до вимог сучасної освітньої парадигми: виклики та можливості  Мета: розглянути сучасні вимоги до класного керівника в контексті змін у освітній системі; обговорити виклики та можливості, які виникають перед класними керівниками у зв’язку з адаптацією до вимог сучасної освітньої парадигми; ідентифікувати головні труднощі, з якими зіштовхуються класні керівники, а також розглянути можливі шляхи їх вирішення та переваги, які можуть випливати з такої адаптації; з’ясувати можливості для успішного впровадження нових підходів у роботу класного керівника в контексті сучасної освітньої парадигми. Форма проведення: педагогічний діалог
1Реалізація ідей Нової української школи у виховній діяльності класного керівника: підходи та методи.  Керівник МО Носкова І.О.
2Вплив принципів Нової української школи на формування особистості учня.  Класний керівник Яковлєва А.В.
3Інноваційні підходи класного керівника в реалізації концепції Нової української школи  Класний керівник Сєчна Г.С.
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ
 Спланувати заходи на наступний навчальний рік для виховання громадянина-патріота в умовах НУШ. 
 ЗАСІДАННЯ V. (травень-червень)
Тема: Підсумки роботи МО класних керівників за 2024-2025 н.р.  Мета: підвести підсумки виховної роботи навчального року, прослухати пропозиції класних керівників щодо планування заходів на наступний навчальний рік. Форма проведення: педагогічний діалог
1Про результати відвідування виховних годин.Керівник МО Носкова І.О.
2Скринька невирішених питань. Анкетування кл. керівників: «Перспективи діяльності».Класний керівник Педагог-організатор.
3Підведення підсумків роботи методичного об’єднання класних керівників. Проблеми, їх вирішення, пропозиції.   Керівник МО Носкова І.О.
4Актуальні вимоги до ролі класного керівника в сучасній освітній системі.Заступник директора з виховної роботи

Людям із порушенням зору