План роботи
методичного об’єднання
класних керівників
на 2024/2025 навчальний рік
Виховна проблема, над якою працює заклад освіти “Розвиток професійних компетентностей педагога як передумова якісної освіти в контексті вимог сучасної школи”
Виховна проблема, над якою працює МО «Формування ключових життєвих
компетентностей та національно-патріотичних цінностей через особистісно-діяльнісний підхід до виховного процесу»
Керівник МО Носкова Ірина Олександрівна
2024
ДОКУМЕНТАЦІЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
1. Положення про МО класних керівників закладу освіти.
2. Аналіз роботи МО за минулий навчальний рік.
3. Список членів методичного об’єднання класних керівників.
4. Річний план роботи методичного об’єднання.
5. Протоколи засідань методичного об’єднання класних керівників.
6. Аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів.
7. Матеріали «методичної скарбнички класного керівника»
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ КЕРІВНИКА МЕТОДИЧНОГО
ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
Керівник методичного об’єднання класних керівників
- Відповідає за:
- планування, підготовку, здійснення та аналіз діяльності методичного об’єднання;
- поповнення «методичної скарбнички класного керівника»;
- своєчасне впорядкування документації щодо роботи об’єднання та проведених заходів.
2. Разом із адміністрацією закладу освіти стежить за:
- дотриманням принципів організації виховного процесу;
- виконанням класними керівниками їхніх функціональних обов’язків;
- підвищенням науково-методичного рівня виховної роботи;
- вдосконаленням психолого-педагогічної підготовки класних керівників.
3. Організовує:
- взаємодію класних керівників – членів МО між собою та з іншими структурними підрозділами закладу освіти;
- відкриті заходи, семінари, конференції тощо;
- вивчення, узагальнення та використання в практиці прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників;
- консультації з питань виховної роботи.
4. Координує планування, організацію та педагогічний аналіз виховних заходів класних керівників.
5. Сприяє створенню та розвитку системи виховної роботи класних колективів.
Засідання МО класних керівників проводяться 5 разів на рік: перше (організаційне) – у серпні, інші – 2 рази на семестр і підсумкове. План роботи МО схвалюється на першому засіданні.
СТРУКТУРА ПЛАНУ РОБОТИ
МО КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
1. Аналіз роботи МО класних керівників за попередній навчальний рік.
2. Педагогічні завдання методичного об’єднання.
3. Календарний план роботи МО, який включає:
– план засідань МО;
– графік відкритих заходів у класах;
4. Підвищення рівня фахової майстерності класних керівників:
– самоосвіта класних керівників;
– підготовка класними керівниками творчих робіт, виступів, доповідей;
5. Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду роботи класних керівників.
Виховна проблема, над якою працює заклад освіти “Розвиток професійних компетентностей педагога як передумова якісної освіти в контексті вимог сучасної школи”
Мета виховної роботи: Розвиток в учнів особистісних ознак громадян української держави
Науково-методична проблема, над якою працює методичне об’єднання класних керівників «Виховання національно свідомої особистості, яка наділена громадянською відповідальністю, духовними цінностями, патріотичними почуттями»
ЗАВДАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ МО КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
НА 2024/2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
1. Підтримка та консультування класних керівників. (Надання класним керівникам необхідної підтримки, консультації та рекомендації з питань організації освітнього процесу, взаємодії з учнями та їх батьками).
2. Підтримка соціально-психологічного клімату в класі. (Забезпечення психологічної безпеки учнів, виявлення та вирішення конфліктних ситуацій, організація заходів з підтримки та розвитку позитивних взаємовідносин між учнями).
3.Впровадження інноваційних педагогічних підходів. (Пошук та впровадження нових методик, технологій та педагогічних інструментів у роботу класних керівників, сприяння їх професійному зростанню та саморозвитку).
4.Самоосвіта та професійний розвиток. (Самостійне вивчення нових педагогічних матеріалів, участь у професійних тренінгах та курсах підвищення кваліфікації).
5.Підтримка комунікації між класними керівниками закладу освіти, створення можливості для обміну ідеями, ресурсами та кращою практикою.
6. Організація позакласних та виховних заходів. (Планування та проведення різноманітних заходів, які сприяють всебічному розвитку учнів, включаючи культурні, спортивні, творчі та громадські активності).
7. Робота з батьками та громадськістю. (Проведення батьківських зборів, консультацій та індивідуальних зустрічей з батьками, залучення громади до освітніх проектів та ініціатив).
ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ МО КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
1. Підвищена професійна компетентність класних керівників. Завдяки регулярним методичним зустрічам, семінарам та тренінгам, класні керівники отримують можливість обмінюватися досвідом з колегами, вивчати нові методики та педагогічні підходи, що сприяють їх професійному розвитку.
2. Підвищена якість взаємодії з батьками. Завдяки організації зустрічей, батьківських зборів та наданню рекомендацій, класні керівники зможуть покращити роботу з батьками, залучити їх до активної участі в житті класу та сприяти позитивній взаємодії між закладом освіти та сім’єю.
3. Покращений соціально-психологічний клімат у класі. За допомогою підтримки класних керівників у розв’язанні конфліктних ситуацій, організації заходів з підтримки та сприяння позитивним взаємодіям учнів, буде створено сприятливу атмосферу для навчання та розвитку кожного учня.
4. Впровадження інноваційних педагогічних підходів. За допомогою пошуку та впровадження нових методик та технологій класні керівники можуть зробити навчання більш цікавим, залучити учнів до активної участі та розвитку їх творчих та критичних мисленнєвих навичок.
5. Підвищення професійної компетентності класних керівників. Через регулярні засідання, навчальні заходи та обмін досвідом, класні керівники отримують нові знання, навички та інструменти для ефективної роботи з учнями, батьками та колегами.
6. Покращення якості класного керівництва. Методичне об’єднання сприяє розвитку кращої практики класного керівництва, стимулює впровадження інноваційних підходів та найкращих методик, що призведе до підвищення якості освітнього процесу в класах.
7. Зміцнення співпраці та обміну досвідом між класними керівниками. Методичне об’єднання створює своєрідну платформу для активної комунікації та співпраці між класними керівниками, що дозволяє обмінюватися ідеями, матеріалами, успішними практиками та розробляти спільні проєкти.
8. Зростання мотивації та задоволеності класних керівників. Через професійний розвиток, підтримку та взаємодію з колегами, класні керівники отримують більшу впевненість у своїх навичках та можливостях, що сприяє їх мотивації та задоволеності в роботі.
9. Забезпечення високого рівня організації класних заходів та взаємодії з батьками. Класні керівники матимуть доступ до методичних матеріалів, інструкцій та рекомендацій, що дозволить їм успішно організувати заходи для учнів та залучати батьків до активної співпраці.
10. Підвищення результативності та успішності учнів. Внаслідок вдосконалення роботи класних керівників та використання найкращих методик, учні будуть отримувати більшу підтримку, розвиток та індивідуальний підхід, що сприятиме підвищенню їхніх навчальних результатів.
ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАНЬ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
НА 2024/2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК