План засідань МО вчителів фізико-математичного циклу на 2025–2026 н.р.
№ | Місяць проведення | Тема засідання | Питання для розгляду | Форма проведення | Відповідальні |
1 | Серпень / вересень | Організація освітнього процесу з предметів математичного циклу у 2025–2026 н.р. | 1. Аналіз роботи МО за 2024-2025 навчальний рік. 2. Обговорення та затвердження плану роботи МО на новий навчальний рік. 3. Опрацювання методичних рекомендацій МОН щодо викладання математики, фізики та інформатики. 4. Створення календарно-тематичних планів та визначення критеріїв оцінювання навчальних досягнень відповідно до оновлених програм фізико-математичного циклу. 5. Форми діагностування знань учнів на початку року. 6. Стратегії формування мотивації учнів до вивчення предметів математичного циклу | Круглий стіл, презентація, обговорення | Голова МО |
2 | Листопад | Сучасні освітні технології та математична грамотність | 1. Розвиток математичної компетентності в умовах НУШ. 2. Ментальні карти, GeoGebra, Desmos, Онлайн-платформи, чат-боти, віртуальні класи. 3. Використання інноваційних програм Google Classroom, Nearpod, Kahoot!, Quizizz і т.д 4. Розгляд та затвердження завдань для шкільних олімпіад з дисциплін природничо-математичного циклу, спрямованих на розвиток предметних компетентностей учнів. 5. Інтеграція сучасних технологій у навчальний процес фізико-математичного циклу для підвищення ефективності освітнього процесу. | Методичний практикум, доповіді, дискусія | Учителі математики, інформатики |
3 | Січень | Оцінювання, мотивація та індивідуальний підхід до навчання | 1. Аналіз результатів та підсумки проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і конкурсів, оцінка досягнень учасників та визначення напрямів подальшої підготовки 2. Аналіз рівня навчальних досягнень учнів з предметів природничо-математичного циклу за підсумками І семестру з метою вдосконалення освітнього процесу. 3. Підготовка до предметних тижнів, складання плану, реалізація ідей. 4. Підготовка до НМТ з математики. | Семінар-практикум, обмін досвідом | Члени МО |
4 | Березень | Дослідницька, проєктна та STEAM-діяльність | 1. STEAM-уроки з математики та інформатики. 2. Алгоритмічне мислення на уроках інформатики. 3. Математика і штучний інтелект. 4. Моделювання реальних процесів. 5. Квести, інтерактивні завдання, марафони. 6. Розвиток ключових компетентностей у контексті Нової української школи: практичні рекомендації для педагогів. (коло ідей) | Презентації, воркшоп, майстер-клас | Творча група вчителів |
5 | Травень / червень | Підсумки роботи МО. Результати, аналіз і перспективи | 1. Аналіз виконання програм і контрольних робіт. 2. Підсумковий аналіз методичної роботи МО. 3. Узагальнення участі учнів у конкурсах. 4. Атестація/підвищення кваліфікації педагогів. 5. Визначення ключових напрямів та формування перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів фізико-математичних дисциплін на наступний навчальний рік. 6. Рефлексія року. | Аналітичний круглий стіл, обговорення | Голова МО, секретар |