З метою збереження і розвитку наукового потенціалу України, формування інтересу учнів до навчальних предметів, стимулювання до роздумів, активного пошуку, дослідження, самостійного опрацювання додаткових інформаційних джерел, підтримки талановитої молоді – у закладі розпочинається ФЕСТИВАЛЬ НАУК!
Життя Бериславського ліцею №3 тече бурхливою рікою, в якій не злічити різних методів і оригінальних рішень виховної роботи. Одне з таких явищ – тематичний тиждень, який щорічно проводиться і став невід’ємною частиною соціально-психологічного супроводу, надаючи істотну допомогу в духовному, моральному, правовому вихованні та розвитку учнів.
З 18 по 22 березня 2024 року відбувся Тиждень психологічної просвіти та соціальної підтримки. Кожен день тижня мав соє гасло.
Основною метою практичного психолога та соціального педагога, як на протязі тижня так і протягом року є:
– формування уявлень про важливість соціально-педагогічної науки як однієї зі складових людинознавства;
– підвищення психологічної, соціальної та корекційно-педагогічної компетентності учнів і педагогів навчального закладу;
– створення в освітньому закладі умов для збереження і зміцнення психічного здоров’я учнів;
– створення умов для формування психологічної культури педагогів;
– поліпшення психологічного мікроклімату навчального закладу;
– згуртування колективу навчального закладу, здобувачів освіти;
– формування позитивного ставлення до життя учнів;
– активізація творчого потенціалу учнів, педагогів, батьків;
– популяризація психологічних знань і діяльності соціально-педагогічної служби.
Протягом тижня соціальним педагогом закладу Ю.Бережко було організовано консультації, різноманітні конкурси, відео-паркани, виховні години, а саме:
- уні 8-11 класів приймали участь у відео-галереї крилатих афоризмів з життя. Між учнями 1-11 класів було проведено відео паркан думок «Я дякую вчителю за …». Усі відео були сформовані за тематикою та викладені на сторінці закладу та шкільному сайті у мережі Facebook;
- з метою кращого пізнання свого внутрішнього світу та своїх психологічних особливостей , для учнів 5-9 класів було створено різноманітні посилання на онлайн-тести у шкільних групах та на сторінці шкільного сайту психологічної служби, де діти могли відразу бачити результати та опис своїх особливостей;
- на шкільному сайті психологічної служби, а також у шкільних групах було виставлено поради: «7 причин усміхнутися: науковий підхід» . З метою інформування батьків щодо відповідального та свідомого виховання дітей на інформаційному сайті психолого-педагогічної служби закладу було викладено інформацію на тему «Батьківський авторитет»;
- для учнів 8-А класу було проведено виховну годину на тему «Торгівля людьми. Сучасне рабство» з метою формування обізнаності учнів щодо неправомірних дій стосовно прав та свобод людини;
- для учнів 10-а класу було проведено виховну годину на тему профорієнтації «Класифікація професій», з метою кращої обізнаності та свідомого вибору фахового напрямку, ознайомлення учнів із затребуваними професіями майбутнього;
- для учнів 3-7 класів було проведено конкурс малюнків «Світ наших емоцій», де діти могли втілити свій внутрішній світ у барвах на малюнку. Фото малюнків було складено у колаж та виставлено на сторінці закладу та шкільному сайті у мережі Facebook;
Практичним психологом закладу І. Гороховою протягом тижня були проведені такі заходи:
- для покращення обізнаності та свідомого вибору професійної діяльності, для учнів 9-Б класу було проведено годину спілкування на тему «Критерії та мотиви для вибору професії», було проведено анкетування щодо виявлення професійних схильностей. На сайті психолого-педагогічної сторінки закладу для здобувачів освіти було опубліковано консультативний матеріал на тему «Ресурси для виявлення професійних якостей»;
- з метою контролю психологічного стану дитини, для педагогів закладу на сайті школи було викладено рекомендації на тему «Кого з учнів вчитель має вчасно направити до психолога», також педагоги мали змогу пройти психологічний тест «Яке б місце ви обрали?» та «Виберіть дорогу, якою б пішли», для пізнання свого внутрішнього стану та рівня стресостійкості;
- серед учнів закладу було проведено челендж «Зарядись та заряди позитивом», де діти мали надіслати впродовж дня позитивний, смішний або мотивуючий малюнок чи вислів. Результати челенджу були висвітлені на сторінці закладу та шкільному сайті у мережі Facebook;
- на сторінці закладу та шкільному сайті у мережі Facebook учні та бажаючі мали змогу пройти тест «На скільки ти крутий?», інтерактив «Підказка несвідомого», а також пройти квест «Прокачай мозок», щоб покращити свої розумові та інтелектуальні здібності;
- на протязі тижня соціально-психологічною службою проводився моніторинг та опрацювання «Електронної скриньки довіри». Батькам, педагогам, учням закладу надавалися консультації з актуальних питань від практичного психолога та соціального педагога ;
- протягом тижня практичний психолог закладу приймала участь у другій сесії багатоденного навчального курсу «Упровадження відновного підходу посередництва, медіації та практики функціонування служб порозуміння в закладах освіти» організованою Херсонською академією неперервної освіти де згідно з навчально-тематичним планом, слухачі розглядали важливі невід’ємні складові відновного підходу такі як конфліктологічна компетентність та відновна комунікація;.
Підводячи підсумки тижня, можна зробити висновок що подолання суперечностей людського існування, гармонізація душевного життя, досягнення особистого щастя можливі насамперед через спрямованість на вищі цінності, моральний і духовний розвиток. На шляху духовного зростання і самовдосконалення кожна людина розвиває свої таланти, слідує покликанню, щодня невтомно «будує» власний внутрішній світ. Той, хто «збудував» в своїй душі дивовижний храм Краси, Добра, Любові, Істини стає підтримкою і натхненням для інших.
З метою поглиблення знань з історії рідної землі, її світлих і трагічних сторінок; українських традицій, народних промислів та видатних українських митців; виховування громадянсько-патріотичної самосвідомісті, любові до рідної землі, українського народу, поваги до його історичного минулого і сучасності та практичної реалізації творчого потенціалу здобувачів освіти з 11.03.по 15.03.24р. проходив тиждень мистецтва та технології під гаслом «З УКРАЇНОЮ В СЕРЦІ». Вчителі трудового навчання та мистецтва Богомолова Н.Ю. та Іллічов С.М. провели ряд виховних заходів:
- відеолекторій «Хто ми? Психоаналіз українців» , перегляд документального фільму, для учнів 10-их класів;
- Перегляд вручення премії Оскар 2024 за український документальний фільм « 20 днів у Маріуполі», для учнів 9-их класів;
- диспут «Ким козаки були насправді?» А. Галієв, для учнів 9-их класів;
- виховний захід «Україна очима художників ХІХ століття «Українці на картинах 100 років тому», для учнів 11- их класів;
- гра-вікторина «Народні промисли України», для учнів 5-6класів;
- година спілкування «Гопак- мистецтво козаків», для учнів 8-9 класів;
- виготовлення патріотичних сувенірів-оберегів з учнями 5-9 класів;
- вернісаж малюнків « Квітуча Україна », для учнів 5-7 класів;
- «Калейдоскоп творчих поробок», для учнів 5-9 класів;
- «Чарівні фарби» , учнів 1-11 класів.
Перший день пройшов під гаслом « Вітаймо українське слово нині!»
Учні стали учасниками відеочеленджу «Найкраща реклама української мови» . Активними учасниками стали учні 5-А, 6-Б, 8-х, 9-х, 10-х та 11-х класів
Вчителі підтримали ініціативу учнів і стали учасниками відеочеленджу «Згадаємо улюблені рядки…» Учасники заходу за підтримки вчителя інформатики Гудима В.Ю. представили свої відеороботи художнього читання улюблених поезій. Протягом тижня до заходу долучились : Калнауз О.Ю., Гудим О.О., Сіденко В.М., Павленко Н.М., Зелінська В.В., Козуб В.Б., Курпієва Ю.А.
Другий день був присвячений поезії та відбувся під гаслом : “Поезія – це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі” (Л. Костенко.)
Учні 5-х класів створили за підтримки вчителя інформатики Гудима В.Ю. створили відеогалерею своїх есе та ілюстрацій до поезій українських письменників «Я намалюю тобі слово…» . Учні 6- х класів створили відеокомікси до прочитаних творів. ( під керівництвом Гудим О.О.) . Учні 7-х класів створили відеоколекцію кроссенсів та лепбуків до прочитаних творів ( під керівництвом Сіденко В.М.) . Учні 9-х класів під керівництвом Калнауз О.Ю. створювали збірку ментальних карт « Зрозуміти – значить відчути» до прочитаних творів.
Учні 10-11 класів під керівництвом Сіденко В.М. та Меленхович Н.В. створили відеороботи «Освідчення в коханні» метою яких було продемонструвати красу української поезії та долучити однолітків до формування культури особистісного спілкування.
Третій день предметного тижня пройшов під гаслом «Бринить-співає наша мова, чарує, тішить і п’янить.» ( Олександр Олесь) .
Протягом дня учні 5-х класів підсумували участь у -веб-квест «Таємниці слова», до якого були долучені вчителем Калнауз О.Ю. і виконували завдання напередодні протягом 5 днів. Для учнів 6-х класів Гудим О.О. провела інтелектуальний конкурс «Знавці української мови». Вчитель Меленхович Н.В. провела для учнів 7-х та 8-х класів мовну вікторину. А учні 10-х та 11-х класів провели відеочелендж -«Готуємось до НМТ весело» , відеороботи до якого підготували під керівництвом Меленхович Н.В. та Сіденко В.М.
Гаслом четвертого дня предметного тижня стало твердження «Українська – це модно! Українська – це круто!».
Учнями 5-7 класів під керівництвом Калнауз О.Ю. та Гудим О.О. і за допомогою вчителя інформатики Гудима В.Ю. створено відеопроєк «Українською про українське: меми у вивченні української мови та літератури» , а учнями 8-11 класів створені відеоролики «За порадою до Тіктоку» ( під керівництвом Сіденко В.М. та Меленхович Н.В.)
П’ятий день тижня , напередодні 210 річниці Т.Г. Шевченка, був присвячений творчості Кобзаря і пройшов під гаслом «Шевченко і сучасність , або чи сучасний Шевченко?»
Для учнів 5-6 класів Гудим О.О. провела захід «Відкрий для себе Кобзаря» , метою якого було розкрити учням невідомі сторінки біографії поета. Учні 7-8 класів під керівництвом Сіденко В.М. створили галерею ілюстрацій до творів Т.Шевченка. Для учнів 9-х класів Калнауз О.Ю. провела захід « Шевченко і сучасність» , метою якого стала популяризація творчості поета у наш час. А учні 10-11 класів під керівництвом Сіденко В.М. та Меленхович Н.В. створили колективні та індивідуальні відеопроєкти «Шевченко у сучасному виконанні». Протягом дня учні закладу знайомились із творчістю Кобзаря у виконанні своїх однолітків.
Всі відеоматеріали челенджів та віршів ви можете переглянути на нашій сторінці Facebook
З метою виховання в учнів ціннісної орієнтації на здоровий спосіб життя; покращення здоров’я; придбання необхідних знань в області фізичної культури і спорту; залучення учнів до систематичних занять фізичною культурою і спортом; виховання взаємодопомоги, дисциплінованості, сміливості, наполегливості, завзятості, витримки, спортивного азарту, взаємовиручки і підтримки з 26.02.24 по 01.03.24 року був проведений Тиждень спорту і здоров‘я
Розпочався тиждень з проведення загальношкільної руханки «Спорт – здоров’я, спорт – це сила, що дає всім дітям крила!»
Незабутні враження у дітей залишилися після гри «Книга спортивних рекордів ліцею», для учнів 4-9 класів
Активну участь взяли учні 3 класів спортивному проєкті «Зі спортом дружити – здоровим бути!»
Для учнів 3- 11 класів було проведено спортивну вікторину, а старшокласники долучилися до проєкту «Я обираю спорт та здоровий спосіб життя»
Команда закладу взяла активну участь у змаганнях « Пліч-о-пліч Всеукраїнської шкільної ліги»! Це змагання серед учнів України під гаслом «РАЗОМ ПЕРЕМОЖЕМО»
Змагання «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги» – це чудовий шанс для юних спортсменів продемонструвати свої вміння, загартувати характер та здобути новий досвід. Наші спортсмени пройшли важливий етап – визначили переможця шкільного турніру. Далі на них чекають змагання обласного, сподіваємось, і всеукраїнського рівня. Вперед до перемог!
Англійська мова
Із метою популяризації вивчення англійської мови, розширення і поглиблення лінгвістичних знань, розвитку комунікативних умінь і навичок, естетичного виховання, духовного багатства учнів, у період із 19 по 23 лютого 2024 року у закладі був проведений Тиждень іноземної мови та зарубіжної літератури.
В рамках тижня було проведено багато цікавих заходів із використанням різноманітних інноваційних технологій та онлайн-ресурсів, які удосконалювали знання, уміння та навички, отримані на уроках англійської мови та зарубіжної літератури, розширювали світогляд та ерудицію учнів, розвивали їх творчі здібності, Тиждень пройшов цікаво, насичено та у гарному настрої. Дякуємо всім за активну участь.
Зарубіжна література
12 лютого 2024 року весело та позитивно 🤠 стартував Тиждень початкових класів. Наші учні найменші, тому і почали з казкових капелюшків, бо це чудова можливість проявити свою індивідуальність 🪅 Хотілося нагадати малюкам, що вони ДІТИ🙆♂️🙋♀️🙎♀️ Судячи з щасливих облич наших вихованців, нам це вдалося 😉
Дякую всім за гарний початок тижня ! 🎊 Попереду ще цікаві, пізнавальні та веселі дні. Так тримати! 👏👍
Другий день тижня початкових класів у закладі дійшов кінця. Діти з захопленням досліджували, вивчали, робили висновки після цікавих дослідів.Подивіться, яка гідна зміна нашим науковцям підростає! Молодці! З впевненістю крокуємо в третій не менш цікавий день нашого тижня.
Що не день, то цікавіша робота в кожному класі. Ви бачили які цікаві красиві подарунки і слова привітання приготували малята? Зазирніть і в котре переконайтеся, що наші діти виховані, старанні, працьовиті. А ще – добрі, взагалі НАЙКРАЩІ.
Перукарі, поліцейські, візажисти, лікарі… ваша праця корисна і потрібна. Загляньте до нашої сторінки, полюбуйтеся, яка зміна підростає!!! В закладі завершився 4 день початкової школи під назвою “Я мрію стати…” Які цікаві факти повідомляли діти про обрану професію! Приємно, що багато хто хоче продовжити справу своїх батьків – трикутник(школа, батьки, діти) міцний і надійний. Одним словом – ВСІ МОЛОДЦІ.
Тиждень проходив за складеним заздалегідь планом, в рамках якого були проведені різноманітні заходи. В роботі тижня взяли участь всі початкові класи. Було проведено різні заходи, які сприяли більш поглибленому засвоєнню учнями основного навчального матеріалу. Адже, головною і невід’ємною метою цих заходів є підвищення інтересу учнів до певного предмета, виявити і розвинути їхні творчі здібності. У проведенні тижня активну участь взяли молодші школярі 1 – 4 класів. Кожна дитина по-своєму неповторна. Скільки дітей – стільки здібностей. І в кожної свої мрії. Ми сподіваємося, що усі дитячі мрії здійсняться, таланти розквітатимуть, а дорослі, будуть їм у цьому допомагати. І в нашому закладі освіти кожного року з’являтимуться нові талановиті зірочки, які сяятимуть ще яскравіше!
Продовжується Фестиваль наук у нашому закладі: естафету прийняв Тиждень інформатики
Учні 5-их класів на різних кораблях поринули у світ Інформаційного батлу, скориставшись правилами Морського бою, під час якого розгадували анаграми, ребуси, цікаві задачі.
Учні 6-их класів під час Інформаційних цікавинок дізналися хто такі кіберфоби і що таке спам та багато інших новинок у світі комп’ютерних технологій.
Учні 5-9 класів стали учасниками виховного заходу «Інформаційна гігієна під час війни».
Учням 7- класів було запропоновано прийняти участь у Фотоквесті та інформаційному заході «Межі в мережі», присвячених Дню безпечного Інтернету. Учні показали свої вміння використання мережі Інтернет для знаходження інформації, проявили критичне мислення, креативність під час обробки та подання інформації.
Учні 8-их класів за підказками QR-кодів, які кожного дня тижня з’являлися на сторінці веб-сайту закладу, знаходили та поглиблювали свої знання про особистостей, які внесли вагомий внесок у розвиток інформаційних технологій.
Учні 9-10 класів мали завдання в адвент-календарі. Кожен день старшокласники збирали пазли, сканували QR-коди, грали в інтерактивні вправи, розгадували кросворди, анаграми, створювали таблиці про відомих людей у світі ІКТ, дізнавалися новинки комп’ютерних сучасних технологій.
Учнів 10- 11 класів, наші випускники, прийняли участь у профорієнтаційному заході «Інформатика і твоє майбутнє», після якого, можливо, пов’яжуть своє майбутнє з захопливим світом інформаційних технологій.
Уже стало традицією кожен рік проводити тиждень математики та фізики, який цього року мав за мету навчити учнів працювати в команді, розвивати логічне мислення, пізнавальний інтерес, творчу активність та допитливість.
Із метою підвищення зацікавленості учнів до занять, поглиблення уявлення про використання відомостей із точних наук у повсякденному житті, виховання самостійності мислення, наполегливості в досягненні навчальної мети з 29 січня по 2 лютого 2024 року в Бериславському ЗПЗСО№3 пройшов тиждень математики та фізики. У проведенні були задіяні учні 5-11 класів, які були учасниками різних видів змагань.
5-і класи знаходили вихід з квест-кімнати, розв’язуючи вправи про трикутники. А також виконали завдання Фотоквесту, проявивши творчий підхід.
Шестикласники і семикласники розв’язували цікаві задачі-головоломки з сірниками. А також проявили креативність у створенні віртуальних газет «Математика – це цікаво!», «Математика – це круто!»
8-і класи, застосовуючи свої знання по опрацюванню мультимедійних даних та пошуку в Інтернеті, змонтували відеоролики про українських математиків, використання математичних знань у повсякденному житті, математичних та фізичних цікавинок, які їх дуже здивували.
Старшокласники – 9 – 11 класи виконували логічні та нестандартні задачі з практичним змістом у конкурсах «Математичний калейдоскоп», «Математичний марафон».
На уроках фізики учні 8 класу поринули у Космічну подорож. Дізналися про цікаві факти з відеофільму. А 9-класники перевірили свої знання у фізичній вікторині.
Упродовж тижня учні зі своїми вчителями розв’язували кросворди, ребуси, логічні та нестандартні задачі з практичним змістом, що дало їм змогу визначити необхідність знань з математики, фізики у житті кожної людини для досягнення вершин власного успіху.
Математика
Фізика
З 22 по 26 січня у закладі проведено Тиждень історії, географії та правознавства.
З метою підвищення інтересів до історичних фактів, досліджень навколишнього середовища та всебічного розвитку особистості було проведено ряд виховних заходів, а саме:
· квест-мандрівці «Ми маленькі патріоти», учні 5-7 класи;
· історичній хвилині «Крила Свободи» та «Історичний діяч- мій кумир!» учні 8-10 класи;
· історичні вікторини «Ми-українці!», учні 8-10 класи;
· конкурс малюнків «Наша вільна, рідна та єдина», учні 8 класів;
· оформлення буклетів «Перлина Півдня – Берислав» та «Соборна Україна», учні 10-б класу;
· фотоподорож “Наша держава найкраща”, з учнями 8-10 класів, тощо.
З вчителем географії мандрували материками та могли розглянути на екранах цікаві факти «15 найбрудніших водойм на планеті», а також визначали факти про «Австралію-материк навпаки»
Мандрівка материками
Фотогалерея”15 найбрудніших водойм” на планеті
Презентація,,Австралія-материк навпаки”
Предметні тижні є ефективною формою позакласної роботи в нашому закладі. Вони активізують пізнавальну діяльність учнів, сприяють покращенню засвоєння навчальної програми. З 15 по 21 січня в Бериславському закладі повної загальної середньої освіти №3 проходив Тиждень біології та хімії. Основною метою проведення тижня: викликати інтерес до предметів хімії та біології; розширити знання учнів у різних ділянках цих наук.
Протягом тижня було проведено ряд цікавих та пізнавальних заходів.
Понеділок 15.01.2024
Учні 5-6 класів вирушили у віртуальну екскурсію до природничого музею.
Вівторок 16.01.2024
Здобувачі освіти 5-8 класів закладу долучилися до конкурсу фотографій «Селфі з біологічними об’єктами»
Середа 17.01.2024
Учні 8-9 класів взяли участь у біологічній вікторині «Знавці біології», учні 7 класів у конкурсі «Неуважний зоолог» та учні 5-7 класів у конкурсі учнівських казок на тему «Кисень»
Четвер 18.01.2024
Учні 7-8 класів розгадували хімічні загадки, ребуси «Речовини навколо нас».
П’ятниця 19.01.2024
Учні 7-11 класів захищали свої проєкти за такими темати: «Скисання молока», «Як працюють дріжджі», «Природні індикатори», «Гальванічний елемент з картоплі, лимону».
Сподіваємося, що тиждень біології та хімії допоміг учням значно розширити свій кругозір та збагатити освітній потенціал.