№ засідання | Тема та форма засідання | Мета засідання | Заходи | Дата проведення | Відповідальні особи |
1 | Інтерактивна стратегічна сесія з елементами мозкового штурму: «Підготовка до нового навчального року в умовах викликів» | Ознайомлення з нормативно-правовими документами, аналіз попереднього року, обговорення шляхів подолання освітніх втрат. | 1. Огляд досягнень та викликів попереднього навчального року. Презентація результатів роботи методичного об’єднання. 2. Оновлення нормативно-правової бази. 4. Обговорення нових документів та рекомендацій МОН щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану. 5. Мозковий штурм: «Освітні втрати та шляхи їх подолання». 6. Визначення основних проблем та пошук ефективних рішень. 7. Панельна дискусія: «Академічна доброчесність як основа якісної освіти». 8. Обговорення принципів та практик академічної доброчесності. | Вересень | Керівник МО, вчителі |
2 | Методичний квест з інтерактивними станціями «Створення безпечного та комфортного освітнього середовища» | Обговорення складових безпечного освітнього середовища та методів його забезпечення. | 1. Станція 1: «Психологічна безпека в освітньому процесі» 2. Станція 2: Станція – «Правила комфорту» (Комфорт і порядок) 3. Станція 3: «Карусель підтримки» (Підтримка і довіра) 4. Станція 4: «Активний безпечний простір» (Активність і відповідальність) | Жовтень | Керівник МО, вчителі |
3 | Педагогічний хакатон з практичними майстер–класами ««Формувальне оцінювання і самооцінювання: як оцінити, не оцінюючи?» | Удосконалити підходи до формувального оцінювання та розвитку в учнів навичок самооцінювання. | Принципи формувального оцінювання в контексті НУШ.Як навчити дитину аналізувати свої результати?Побудова ефективного зворотного зв’язку.Рефлексія як інструмент самооцінювання учнів.Щоденники успіху, чек-листи, самоаналіз — практичні інструменти. | Січень | Керівник МО, вчителі |
4 | Методичний тренінг «Інтеграція як основа цілісного сприйняття світу молодшими школярами» | Опрацювання інноваційних методів інтеграції предметів. | Проєктна діяльність у початковій школі. Міжпредметні зв’язки в освітніх галузях. Використання кейс-методу. | Березень | Керівник МО, вчителі |
5 | Творча педагогічна вітальня «Освітній підсумок року: аналіз, висновки, планування» Питання для обговорення: | Проаналізувати результати навчального року, обмінятися досвідом, обговоити плани на наступний навчальний рік. | Рефлексія освітніх досягнень.Успішні практики та інноваційні рішення в роботі.Планування на новий навчальний рік | Червень | Керівник МО, вчителі |
- Головна
- /
- МО початкових класів
- /
- План засідань шкільного методичного...