
🌸🌸🌸Важливість ввічливості та поваги в освітньому середовищі: результати опитування.
👩🏼🏫В освітньому процесі важливу роль відіграє не лише передача знань, а й формування культури спілкування, моральних цінностей та соціальних навичок. 🌸🌸🌸Саме тому у нашому ліцеї було проведено опитування серед учнів та педагогів, метою якого було з’ясувати ставлення учасників освітнього процесу до питань ввічливості, поваги та правил поведінки. Отримані результати дозволяють зробити цікаві висновки щодо рівня комунікації та взаємодії у нашій спільноті.📗
📎Основні цінності та якості, що цінуються в освітньому середовищі
📌Більшість респондентів наголосили на важливості таких якостей, як ввічливість, повага до інших, відповідальність і доброзичливість. 📌Додатково деякі учасники опитування виділили чесність, терпимість і щедрість, що свідчить про прагнення до створення гармонійної атмосфери у взаєминах між учнями, викладачами та іншими учасниками навчального процесу.
📎Поведінка у взаємодії з іншими
📌Результати опитування засвідчили, що значна частина учнів і педагогів намагається бути привітними та ввічливими у спілкуванні, висловлюючи вдячність і підтримку. Найпоширенішими відповідями стали “дякую і посміхаюся”, а також “пропоную свою допомогу”. 📌Це підтверджує, що у нашому ліцеї формується культура доброзичливої та конструктивної комунікації.
📎Також важливим є усвідомлення значення правил поведінки: переважна більшість респондентів вважає їх дотримання необхідним. Це вказує на розуміння ролі дисципліни та взаємної поваги у комфортному навчальному середовищі.
📎Ставлення до власних помилок і точок зору інших людей
Готовність визнавати помилки – одна з важливих навичок, що сприяє розвитку відповідальності та емоційної зрілості. Більшість учасників опитування зазначили, що у разі помилки вони готові визнати свою провину та вибачитися, а дехто намагається виправити ситуацію.
📎Цікаво, що ставлення до чужих поглядів виявилося неоднозначним. Частина респондентів висловила готовність поважати іншу точку зору, тоді як деякі зізналися, що уникають спілкування з тими, з ким не згодні. Це свідчить про те, що питання толерантності залишається актуальним і потребує подальшого розвитку.
🖇️🖇️Отже,результати опитування демонструють, що у Бериславському ліцеї №3 більшість учасників навчального процесу усвідомлюють важливість ввічливості, поваги та відповідальної поведінки. Вони прагнуть підтримувати доброзичливу атмосферу, допомагати один одному та діяти відповідно до норм етикету. Водночас питання толерантності до різних точок зору залишається відкритим і потребує подальшої роботи.
📚Як психолог ліцею, я бачу в цих результатах важливий орієнтир для подальшої роботи. Зміцнення культури взаємоповаги та емоційної компетентності сприятиме не лише академічному, а й особистісному розвитку кожного учасника навчального процесу. 📚📚Разом ми зможемо створити середовище, в якому кожен почуватиметься комфортно, впевнено та захищено.❤️❤️❤️





У Бериславському ліцеї №3 відбулася важлива бесіда з учнями на тему інформаційної безпеки та вербування підлітків окупантами для здійснення терористичних актів на території України.
Під час бесіди учні дізналися про методи, які використовують вороги для втягнення молоді в злочинну діяльність. Обговорювалися основні способи вербування: маніпуляція через ідеологію, фінансові заохочення, залякування та шантаж. Окрему увагу приділили тому, як діяти в разі, якщо до когось із них звернуться з подібними пропозиціями.
Учні активно брали участь у бесіді, висловлювали свої думки та разом шукали відповіді на питання: як уберегти себе та друзів від небезпеки? Головний висновок, до якого дійшли всі учасники: не мовчати, одразу повідомляти дорослим та компетентним органам про підозрілі ситуації.
Такі заходи надзвичайно важливі в умовах воєнного часу, адже інформаційна безпека – це ще один фронт, на якому потрібно боротися за майбутнє нашої країни та її молодого покоління.





Вихованці гуртка ” Ключі до розкриття талантів” відкрили для себе чарівний світ нестандартних технік! Замість звичних пензлів ми використовували… звичайні поліетиленові пакети, соломинки. Діти були в захваті від процесу та результату! Кожен зміг відчути себе справжнім художником, створюючи власні шедеври.




В рамках Тижня музичного мистецтва, для учнів 4-А класу було проведено захопливу музичну битву – «Музичний ринг»! Учні продемонстрували свої знання, таланти та любов до музики. Дякуємо всім учасникам за їхню активність та талант!




Український народ має багату культуру, величезний скарб якої складається з цінностей, надбаних багатьма поколіннями. З прадавніх часів до нас ідуть життєва мудрість та настанови щодо способу життя. Вони закладені в українських традиціях, звичаях, фольклорі, декоративно-прикладному мистецтві, адже в них –світовідчуття та світосприймання нашого народу. Цей багатий скарб ми отримали в спадок і мусимо знати, берегти та примножувати його, щоб не перервався зв’язок поколінь, щоб зберегти генетичну пам’ять нашого народу, свою культурну ідентичність. Національний одяг відображає естетичний смак та ідеал нації, в українському національному костюмі усе естетично та красиво: тут і любов до барвистих кольорів, і нотка витонченості, і оберегова ритуальність. Знайомство з традиційним українським одягом та традиційними жіночими прикрасами, з регіональними особливостями українського строю відбулося на сторінках документального фільму «У кралі коралі» для учнів 8-10 класів. «Дивись УКРАЇНСЬКЕ» – під таким гаслом відбулося знайомство учнів 9 класів з найкращими стрічками вітчизняного кінематографа.





Цікаве знайомство з творчістю видатних українських майстрів живопису відбулося для учнів 10-11 класів «Портрет нації: українці на полотнах відомих художників». Здобувачі освіти 7-х класів залучились до відео-подорож «Декоративно-прикладне мистецтво – частина культурної спадщини України» , ознайомились з традиціями та різновидами українського віночку,його символікою та віковими особливостями, взяли участь у вернісажі творчих робіт «З Україною в серці». Учні 5-х класів узяли участь у грі-вікторині «Народні промисли України».





Серед здобувачів освіти 5 класів пройшов пісенний марафон «Захисникам та захисницям присвячується» та сучасна пісенна творчість України. Діти представляли свої улюблені пісні , ділилися історіями, що з ними пов’язані, виконували улюблені пісні. А 7 клас відвідав відео-подорож «Декоративно-прикладне мистецтво – частина культурної спадщини України» та прийняв участь у вернісажі малюнків «Сторінками українського декоративного живопису» для 5-7 класів




Розпочато вернісаж малюнків «Сторінками українського декоративного живопису» для 5-7 класів



Сьогодні учні 6 класів подорожували сторінками народного декоративного-ужиткового мистецтва -Відео-подорож «Декоративно-прикладне мистецтво – частина культурної спадщини України».. Учні 8 класу знайомилися з українською культурою ХVІІІ ст., с «золотим віком української музики», видатними композиторами (М. Березовський, Д.Бортнянський, А. Ведель) та творчістю Г. Сковороди.






Розпочався тиждень музичного, образотворчого мистецтва та трудового навчання в рамках фестивалю наук. Цей тиждень проходить під гаслом « АВТЕНТИЧНА УКРАЇНА– ВИВЧАЄМО СВОЄ»
Сьогодні учні 5-6х класів подорожували сторінками народного декоративного живопису ««Автентична Україна в творчості вільних людей» та знайомилися з життям та творчістю видатних майстринь Марії Приймаченко, Катерини Білокур та Тетяни Пати. Сучасний світ вимагає від нас знати та поважати культурні надбання нашого народу, знати свою історичну спадщину – це впливає на формування нашої культурної ідентичності.







Багата і барвиста мова українського народу. Мова – то краса нашого життя, -наше майбутнє. Рідне слово – невмируще джерело, з якого ми пізнаємо навколишній світ, свою родину, свій народ. Вчитель української мови та літератури Сіденко В.М. провела гравіккон під гаслом “Слово до слова – зложиться мова” для учнів 5 -их класів.






Українська мова вирізняється на тлі східнослов’янських мов милозвучністю, унікальними словами та правилами. Тож вчителі української мови та літератури Калнауз О.Ю та Сіденко В.М. разом з учнями 10-А та 10-Б класів підготували відеопроєкт «Цікаві факти про українську мову», які вас здивують.
Продовжується мовно-літературний марафон «Штучний інтелект оживляє поезії” (проєкт «В віршах» у мережі Tik Tok Василь Стус – український поет, 1938-1985 роки життя). “Як добре те, що смерті не боюсь я”.
Слухайте, як штучний інтелект перетворює класичну українську поезію на сучасну пісню, зберігаючи глибину та силу оригінального твору (проєкт «В віршах» у мережі Tik Tok Леся Українка – українська поетеса, 1871-1913 роки життя. “Хто вам сказав, що я слабка…” )
Фестиваль наук 2025 продовжують вчителі української мови та літератури. Перший день мовно-літературного марафону розпочинається відеочеленджем «Я люблю українську…».
Мова — це доля народу, і вона залежить від того, як ревно ми всі плекатимемо її. Тому що наш народ створював мову віками, багато боровся і бореться за її існування і процвітання. І ми, як свідомі громадяни нашої країни, повинні не тільки зберегти набуте, а й примножувати її багатства для прийдешніх поколінь. Вчитель української мови та літератури Меленхович Н.В. провела мовознавчий турнір під гаслом “Вивчай українську мову”. Учні 6-их класів продемонстрували, як знають рідну мову, читають книжки та адаптуються у складних ситуаціях.




Вчитель української мови та літератури Меленхович Н.В. разом з учнями 9-их класів пропонують упізнати письменників за фотографіями у дитинстві та їх цитатами, які згенерував ChatGPT





Ось і підійшов останній день нашого спортивного тижня. Підведемо підсумки.
Учасники заходу отримали позитивний заряд енергії, адже переможених не було. Цей тиждень став для кожного ще одним кроком до безпечного та здорового способу життя. День п’ятий розпочато під гаслом: « Наші спортивні зірочки». Спорт і успіх тісно пов’язані між собою. Безсумнівно, майбутнє українського спорту в надійних руках! Наші юні таланти вже сьогодні демонструють неймовірну силу волі, наполегливість та прагнення до перемоги. Ці юні спортсмени – наша гордість та надія на майбутні перемоги. Вони щодня наполегливо працюють, щоб досягти своїх мрій та прославити Україну на світовій арені.
Підтримуймо наших юних спортсменів, адже вони – майбутнє Українського спорту!
Успіхів вам і спортивних радощів.
День четвертий проходить під гаслом: «Я захоплююсь спортом!». Багато позитивних емоцій, заряд бадьорості та гарний настрій отримали всі учасники які приєднались до наших заходів. Діти демонстрували свої здібності, техніку виконання різноманітних фізичних вправ і як результат, гарне самопочуття фото і малюнки на згадку.
Ну, що ви не заморились? Ні, тоді ми продовжуємо. Третій день розпочато під гаслом: «Рух – це здоров’я». Його мета – виховання в учнів ціннісної орієнтації на здоровий спосіб життя; покращення здоров’я; залучення учнів до систематичних занять спортом; виховання взаємодопомоги, дисциплінованості, сміливості, наполегливості, завзятості, витримки, спортивного азарту, взаємовиручки , підтримки і зазвичай гарного настрою.






День другий розпочато під гаслом: «А ти знаєш, що спорт…» Учні старших та молодших класів взяли участь у вікторинах , які були проведені в рамках спортивного тижня. Хлопці і дівчата продемонстрували свої знання з різних видів спорту. Цікаві запитання, веселі відповіді, екстремальні види спорту і плани на майбутнє. А результат цих зустрічей гарний настрій і фото на згадку.




«Гарний настрій – запорука довгого життя!» Саме під таким девізом у Бериславському ліцеї № 3 розпочинається традиційний Тиждень спорту та здоров’я . Протягом п’яти днів проводитимуться різноманітні спортивні заходи, у яких можуть взяти участь усі охочі. Тож не лінуємось, а беремо гарний настрій і – вперед. День перший, фотовиставка: « Я займаюсь спортом!»

В рамках Тижня зарубіжної літератури для учні 9х класів був проведений урок “Роль жінки в суспільстві”. Учні разом з вчителем Жук А.В. дослідили, як змінювалася роль жінки протягом історії, які виклики стоять перед сучасними жінками та як вони впливають на розвиток суспільства.



Тиждень іноземної мови продовжився віртуальною екскурсією до столиці Великобританії Лондона. Учні 5А та 5Б класів відвідали відомі визначні місця міста, такі як Біг Бен, Будівля Парламенту, Лондонський Тауер та Тауерський міст, собор Святого Павла та інші. Діти помилувалися красою парків у Лондоні та дізналися багато цікавих фактів про його історію та традиції. Цікаво було познайомитися із видами громадського транспорту столиці Британії та особливостями його використання. Ця подорож надовго запам’ятається учням




Ставлення людини до природи, гострі екологічні проблеми тривалий час турбують усе людство. Не лишаються осторонь цих важливих питань учні нашого ліцею. У межах Тижня іноземної мови учні 10-х класів презентували свої міні-проєкти та тему “How Green You Are”. Ліцеїсти приготували постери та листівки “Global Warming”, “Natural Issues”, “National Parks of Ukraine”, “What Can We Do to Help?” та інші. Вони розповіли про красу природи та її дива, про глобальні проблеми довкілля та запропонували шляхи їх вирішення. Цікаво було виконати завдання вікторини “How Green Are You?”, в результаті чого учні дізналися наскільки дружнє їх ставлення до природи та довкілля.



20 лютого в рамках Тижня іноземної мови, з метою виховання патріотизму та любові до рідної країни, її символів, сприяння формуванню почуття єдності, вчителем Вірьовкою С.М проведено виховний захід у 3 класі “Ukraine is our Motherland”.



Учні 1-А та 1-Б класів разом з вчителем англійської мови Літвіновою С. О. здійснили віртуальну подорож до країн, в яких розмовляють англійською мовою. Учні дізналися про основні англомовні країни, такі як Велика Британія, США, Канада, Австралія та Нова Зеландія.
Під час заняття було використано яскраві візуальні матеріали, які допомогли дітям краще запам’ятати прапори, визначні місця та культурні особливості цих країн. Учні активно брали участь у обговореннях, відповідали на запитання вчителя та ділилися власними враженнями



Тиждень іноземної мови триває. Виховний захід “It’s tea time” був цікавим та пізнавальним для учнів 9-А та 9-Б класів. Діти мали змогу розширити свій кругозір через знайомство з історією походження чаю, особливостями вживання чаю в Англії і чайним етикетом. Вони не тільки збагатили свої знання про англійську культуру, але й розвинули свої комунікативні навички. Такий формат уроку сприяє підвищенню мотивації до вивчення англійської мови та формуванню стійкого інтересу до іноземних культур.



Тіло людини завжди залишалося загадкою, адже воно має безліч унікальних особливостей, які вчені досліджують і до сьогодні. Його будова, функції та можливості викликають захоплення та безліч запитань, на які людство шукає відповіді.
19 лютого учні 6-А класу долучилися до усного журналу «It’s Your Body», який проходив у рамках Тижня іноземної мови.
Під час заходу діти повторили назви частин тіла людини англійською мовою, навчалися правильно говорити про них у різних контекстах, переглядали навчальні відео, виконували інтерактивні вправи та брали участь у цікавих обговореннях. Учні дізналися багато цікавих і захопливих фактів про людське тіло, що допомогло їм розширити словниковий запас і покращити навички спілкування англійською мовою.



Знання іноземної мови відкриває перед нами світ можливостей.
Учні нашого ліцею вмотивовані до вивчення англійської мови, адже розуміють її важливість в сучасному світі.
Вчителем німецької мови Роговою І.Я. було проведено для учнів 5-б класу захід “Мої хобі та інтереси” 📖✨, темою якого стали захоплення, що надихають та роблять життя яскравішим.


У 2-А та 2-Б класах на уроці англійської мови було весело та пізнавально! Повторили частини тіла, порівняли їх у людини та тварини, а ще за описом намалювали кумедного монстрика. А на завершення кожен створив свого власного монстра та розповів про нього англійською. Креативність та сміх панували в класі! Хто знає, може, серед нас росте майбутній художник або письменник фантастичних історій! Такі уроки не тільки вчать нові слова, але й розвивають уяву та мовленнєві навички!



18 лютого учні 6-Б класу взяли участь у воркшопі з англійської мови “Magic World of English”, який проходив у рамках Тижня іноземної мови. Діти мали можливість зануритися в чарівний світ англійської разом із анімованими за допомогою штучного інтелекту героями творів про Гаррі Поттера.
Під час заходу здобувачі освіти переглянули улюблені фрагменти фільму. Разом із Роном Візлі вони практикували вимову англійських звуків, розучуючи скоромовки. Професорка Трансфігурації Мінерва Макґонеґел запропонувала їм намалювати магічний малюнок за підказками, а декан Слизерину, професор із зіллєваріння Северус Снейп – подолати змія, виконавши завдання “Snake”. Разом із Герміоною учні відчули себе справжніми детективами. Кульмінацією заходу стало отримання “закодованого послання” від самого Гаррі Поттера, з яким усі успішно впоралися.
Діти зрозуміли, що навчання може стати справжньою пригодою, а спільна робота подолає будь-які труднощі.


Учні 4-А та 4-Б класів, разом із вчителем англійської мови Вірьовкою С.М. взяли участь у заході до Тижня іноземної мови “Travelling. Means of transport”, під час якого діти виконували цікаві завдання, інтерактивні вправи та грали в ігри. Учні розповіли про свій улюблений вид транспорту та про його переваги.
Щоб подорожувати, треба правила безпеки знати! Саме тому під час заходу відбулася презентація проєктної роботи “Road safety rules”.



Розпочався Тиждень англійської мови та зарубіжної літератури. Учні 11-А класу разом з вчителем іноземної мови Мшанецькою Т.М. відвідали деякі з відомих художніх музеїв Британії: Тейт галерею, Британський музей, Національну галерею в Лондоні, музей Вікторії та Альберта та інші. Одинадцятикласники мали змогу побачити всесвітньо відомі шедеври світових митців Леонардо да Вінчі, Джозефа Тернера, Томаса Гейнсборо, Джозефа Констебля, Поля Гогена та багатьох інших. Особливо цікавою була подорож Британським музеєм з його величезною колекцією експонатів з різних куточків світу. Дивовижний світ мистецтва викликав відповідні емоції та почуття, адже його неймовірні шедеври зберігають історію та культуру людства.




Тиждень іноземної мови розпочався із неймовірної подорожі до країни дитячих фільмів. Учні 7-А та 7-Б класів переглянули фрагменти улюблених кінокартин та анімаційних фільмів. «Сам удома», «Гаррі Поттер», «Мері Поппінс», «Чарівник країни Оз» та інші – деякі з них. Хто не бачив ці фільми? А кадри про Шрека, Аладдіна та інших улюблених героїв мультиків викликали калейдоскоп емоцій та спогадів. Кіноподорож стала чудовою подією для учнів.



17 лютого учні 8-А та 8-Б класів долучилися до Movie Day “Explore your emotions”, який проходив у рамках Тижня іноземної мови. Метою заходу було мотивування дітей до вивчення мови, розширення їхнього словникового запасу та формування стійкого емоційного інтелекту.
Здобувачі освіти мали можливість переглянути улюблені фрагменти анімації “Inside Out 2”, разом із героями дослідили власні емоції та навчитися висловлювати їх англійською. На окремих прикладах вони опанували стратегії використання автентичного відеоконтенту для подальшого вивчення мови. Родзинкою заходу стало проходження психологічного тесту: учні визначили, яку емоцію з “Inside Out 2” вони уособлюють, та отримали дієві поради.
Підлітковий вік – це період, коли поява нових емоцій може налякати, але наші восьмикласники готові зустрітися з кожною з них, адже знають, як ними керувати!




Щороку відзначають День закоханих,тому 5 день пройшов за темою »День Амура» Діти традиційно створювали листівки-валентинки, висловлюючи любов та дружбу, щирість та повагу, добро та тепло сердець. Педагогічний та учнівський колективи створили атмосферу свята, на перервах лунала романтична музика, працювала 💌пошта «Крила Амура», кожен мав можливість відправити «валентинку» чи лист-привітання.
Вчителі початкових класів провели майстер-класи для дітей з виготовлення листівок до Дня Святого Валентина. Класи заполонила атмосфера радості та любові. Всі отримали багато позитивних емоцій
«У кожної людини є своє улюблене заняття. Не можна весь час працювати, навчатися або робити корисну справу. Іноді необхідно відпочити і зайнятися чимось таким, що тобі подобається. Тому четвертий день Тижня початкових класів присвячений темі «Творимо дива своїми руками». Протягом дня здобувачі освіти розгадували загадки, ребуси, конструювали з ЛЕГО, малювали . Діти власноруч виготовляли іграшки. Сьогодні, вони мали можливість досліджувати та експериментувати, адже у кожній дитині змалечку горить жага до пізнання нового, прагнення до відкриттів. Нестримні фантастичні ідеї, які часом виникають у дитячих голівках, можуть загнати у глухий кут багатьох дорослих. Наші «чомучки» ознайомилися з незвичайними винаходами людства, виготовляли власноруч повітряний транспорт. Найцікавіше було в «Лабораторії розумників та дослідників», де вихованці разом зі своїми наставниками проводили різні досліди.
Цікава й захоплююча наука полонила учнів та педагогів у 3 день тижня. Цей день ми присвятили темі: «Математичні цікавинки»⌛️ Проведені заходи: «Подорож країною веселої математики», вікторина «Математика – цариця наук» , Математична вікторина від тітоньки Сови, Казки про математику та розмальовки, Інтелектуальна гра «У пошуках геніїв», Інтелектуальна гра «Найрозумніший», Математичне шоу «У світі логіки»🕐🏆🥇🚀




Ось і закінчився другий день тематичного тижня початкових класів. Він був присвячений рідній державі і мав назву: ” З Україною в серці”.
Разом з учителями учні досліджували походження назв рідних міст та сіл, вивчали мовні перлинки, брали участь у конкурсах, вікторинах, малювали та робили аплікації, співали пісні та декламували вірші, виконували руханки під відомі українські пісні.
На уроках панувала неймовірна атмосфера щирості та злагодженості, доброти та взаєморозуміння, бо кожне маленьке дитяче серце сповнене любові до рідних людей та неньки України
Сьогодні наші найменші школярі поринули в чарівний світ казки! 🏰📖 Разом із улюбленими героями вони вирушили у захопливу подорож, де на них чекали цікаві завдання, веселі ігри та море позитивних емоцій.
Вчителі та учні початкових касів провели цікаву роботу: театралізація-розігрування та показ казок;драматизація-розігрування в ролях знайомої дітям казки;
творча та художня майстерня. Так розпочався наш тиждень відкриттів і пригод! 🌟💫






Як безпечно використовувати можливості Інтернету, дотримуючись 10 золотих правил безпеки ? Як уникнути інтернет-залежності? Як навчатися жити у сучасному цифровому світі і досягти успіху? – відповіді на ці запитання шукали учні 8-9х класів під час заходу до Дня безпечного Інтернету, проведеного вчителем інформатики Гудимом В.Ю. у рамках Тижня інформатики та цифрової грамотності.



Вчитель математики та інформатики Павленко Н.М. провела інтелектуальну гру “Інфобатл” для учнів 6-х класів. Майбутні програмісти та ІТ-фахівці показали свої знання у галузі інформаційних технологій, дізналися багато цікавої інформації, спробували себе в ролі дешифрувальника, розгадали ребуси, розпізнавали фейки та правдиву інформацію. Дякуємо всім за участь!




Зазирнути в безмежний світ Інтернету – це як вирушити в подорож, але без карти та компаса легко заблукати. Щоб використовувати Інтернет ефективно і безпечно, потрібні знання та навички. Захід , проведений вчителем інформатики Гудимом В.Ю. для учнів 8-х та 9-х класів ознайомив присутніх із цінними порадами, як не заблукати в мережі.



У рамках Тижня інформатики та цифрової грамотності вчитель інформатики Гудим В.Ю. провів для учнів 5-х та 7-х класів вікторину «Інформаційна безпека». Учасники її демонстрували свою обізнаність у питаннях захисту даних, авторського права та основних загроз інформаційній безпеці. Під час гри «Обережно, ворожа атака!» практично вирішували завдання ситуацій з повсякденного життя і обговорили дії , що допоможуть уникнути проблем під час спілкування у цифровому середовищі.




Вчитель інформатики Гудим В.Ю. в рамках Тижня інформатики та цифрової грамотності провів для учнів 10-х та 11-х класів провів захід “Кібербулінг. Як запобігти цькуванню?”. Учні обговорили важливі питання: 1. Чи зазнаю я булінгу в Інтернеті? У чому різниця між жартом та булінгом? 2. До яких наслідків призводить кібербулінг? 3. З ким я маю поговорити, якщо хтось цькує мене в Інтернеті? Чому так важливо про це розповідати? 4. Я зазнаю кібербулінгу, але боюся говорити про це з батьками. Якими словами я можу розповісти їм про це? 5. Як я можу допомогти своїм друзям повідомляти про випадки кібербулінгу, особливо якщо вони не хочуть цього робити?





Невгамовні активні п’ятикласники завершують тиждень математики оригінальними представленнями чисел. А також успішним проходженням Веб-квесту “Все про трикутники”. Дякуємо всім за креативність, творчість, активність!
Фінальна загадка від Шерлока Холмса для знавців фізики. Дякуємо всім активним учасникам. Фізичний детектив успішно завершено!



Учні 7-Б класу разом з вчителем фізики Носковою І.О. в ігровій формі згадували відомі їм фізичні поняття та пояснювали фізичні явища.



Пʼятий день тижня математики був не менш цікавим, ніж попередні чотири. Слова відомо французького архітектора ще раз довели, що математика тісно повʼязана з будь якою професією і дуже важлива в повсякденному житті людини. Учні на уроках Польської І.О. продовжили представляти роботи, в яких проявили не тільки свої математичні здібності, а і творчість!
Учні 6-Б класу під керівництвом Жакоміної Т.М. створили фотоколаж «Геометричні навколо нас».
П’ятикласники з вчителем Павленко Н.М.
шукають відповідь на останнє питання селфі-квесту. А також занурилися у проходження веб-квесту «Все про трикутники». Бажаємо наполегливості та чекаємо гарних результатів!




Фізичний детектив з Шерлоком Холмсом добігає кінця. Залишилось дві загадки. Знавці фізики, тримайте передостанню!


Астрономія-цікава та найдавніша наука, що виникла з практичних потреб людства. Підкорити космос мріяло багато науковців. Але саме український конструктор запустив першу ракету і перший супутник, вивів людину у космічний простір. Про такі різні цікаві факти з життя українських космонавтів та дослідників дізнавалися учні 9-х класів в рамках фізико-математичного тижня.


По традиції четвертий день тижня математики відкрили словами німецького математика Йогана Кеплера. Учні 7 класу з вчителем Польською І.О. занурились в захоплюючий світ GPT chat і математики та позмагались з штучним інтелектом. Семикласники також створювали відео, презентації, стінгазети та презентували свої роботи. І на останок, продемонстрували свої логічні здібності.
Урок математики у 6-А класі вчитель Павленко Н.М. почала зі слів математика Н.Вінера «Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості». Учні дізналися про українського математика В.Я.Буняковського. Учні 5 класів сьогодні шукають відповідь на питання нового цікавого числа.
Вчитель Жакоміна Т.М. провела у 10Б класі інтелектуальну гру «Математичні пазли», у ході якої учні розв’язали логічні задачі.
Учитель Чуба Н.О. надихнула учнів 9-Б класу створити міні-проєкт «ТВОРЦІ МАТЕМАТИКИ З УКРАЇНИ» А також вони занурилися у складання Математичного квесту.





Сьогоднішній день – середина нашого Математичного тижня. Він був насичений і плідний. Учні на уроках продожили знайомитися з визначними математиками та їхніми крилатими висловами про Царицю наук.
Учні 11-х під керівництвом вчителя Жакоміної Т.М.класів створили презентації про застосування математики у повсякденному житті, знайшли відповіді на питання «Навіщо вивчати математику».
У 9А класі учні поринули у Математичний квест «Логік» та разом з вчителем Чубою Н.О. знаходили відповіді на загадки квесту. А учні 9Б класу дізналися багато цікавинок з математичного світу та поповнили свої знання.
На третьому дні тижня математики учні 8 класів з вчителем Польською І.О. надихнулися словами відомого американського математика Норберта Вінера. Поринули у фінансовий світ та віртуально завітали до музею грошей, а також представили свої проєкти на різноманітні математичні теми. Та й логічним задачам знайшли час.
Ліцеїсти-шестикласники занурилися у Математичну вікторину-квіз. Знання, які учні отримали на уроках, допомогли розгадати ребуси, розв’язати логічні задачі, знайти корені рівняння, відшукати відповіді у задачах з сірниками, згадати відомості з інформатики.
П’ятикласники продовжують шукати відомості про загадкові цифри, знайомляться з висловами математиків і про математику.






Сьогодні учні 10-Б класу знаходили та пояснювали фізичні явища в рядках українських віршів, казок та інших творів. Інтелектуальна гра ” Фізика і лірика” пройшла на ” відмінно” !



Другий день Тижня математики, учні з вчителем Польською І.О.розпочали з вислову відомого німецького математика Фелікса Клейна. Учні 8х класів дізнались про наймістичніше число і чому воно таким вважається та про рекордні числа і їх властивості, а ось учні 7х класів дізнались про рекорди на найменші числа і зробили висновки, що математика -це інструмент для розуміння світу і розвʼязання проблем. І, звісно, не обійшлось без задач на логіку.


Учні 5-6 класів разом з вчителем Павленко Н.М. поринули у світ висловів відомих вчених про роль математики у житті людей, познайомилися з українськими математиками – Глушковим В.М. , розв’язували цікаві задачі. А також продовжили пошук загадкових цифр для створення своїх селфі.



Учні 10-А класу разом з вчителем математики Жакоміною Т.М. поринули у захопливий світ Математичних пазлів. Розв’язуючи цікаві задачі, учні збирали пазли для створення картини


Учні 9Б класу разом з вчителем Чубою Н.О відвідали Математичне кафе, у якому меню складалося з математичних вправ. Всі отримали задоволення від «скуштованих, смачних» задач.



Шановні знавці фізики! Фізичний детектив продовжується. Наступна загадка від Шерлока Холмса.


Шановні знавці фізики! Розпочинаємо тиждень фізичного детективу. Перша загадка від Шерлока Холмса.






Розпочався Тиждень цариці наук – Математикита цікавої науки – Фізики.
Учні 5-х класів розпочали Числовий селфі-квест.
Шестикласники знайомляться з українськими математиками, висловами вчених про математику.
У 8 класі дізналися цікаві та незвичайні факти про числа, таємниці великих математиків.
Для молодших школярів, учень 11-Б класу Шульгін Назар створив презентацію «Для чого потрібно вивчати математику».
А учні 8 класу поринуть у «Пригоди Шерлока Холмса”, де протягом тижня будуть досліджувати фізичні явища.
Попереду нас чекає ще цікавіше!






Вчителем географії Суховою О.В. було проведено пізнавально-інтелектуальну гру “Зоряна година” для учнів 8-А класу. Гра складалася з декількох розділів:
1.Природа і ми;
2.Загальні питання;
3.Цікава географія.
Учні з цікавістю і активністю шукали відповіді на запитання,поділившись на команди “Меридіан” і “Вікторія”. В результаті отримали однакову кількість балів. Особливо відзначились такі учні: Цепа Юрій, Головко Віра,Петриченко Ярослава,Байдуков Артем.



Вчителем історії,географії та права Пригодою В.В. провела географічну вікторину “Тур країнами Європи”для учнів 10х класів. Діти розширили свої знань про Європу та країни, що входять до складу ЄС, сформували розуміння єдиного Європейського простору (економічного, географічного, культурного, політичного) та ролі в ньому України





Вчителем історії,права та географії Пригодою В.В було проведено інтелектуальну гру для учнів 8-Б класу “Я люблю Україну” та історичний журнал “Державні символи України як історична цінність народу” для учнів 7-б класу. Інтелектуальна географічна гра допомогла розширити знання про нашу неймовірну Україну, захопила учнів до пошукової роботи у вивченні географії та культури рідного краю.






Вчителем історії Бондаренко Н.В. був проведений квест до Дня Соборності України “Єдина країна – єдиний народ” для учнів 6-Б класу




Вчителем географії Суховою О.В. було проведено конкурс знавців географії України ” Я ЗНАЮ УКРАЇНУ” для учнів 8-А класу. Титул “Найрозумніший” з географії отримали учні: Цепа Юрій і Головко Віра



Вчителем географії Суховою О.В. було проведено ряд заходів для учнів 9-А класу,а саме: “Мандрівка в країни Кросвордів і Загадок” та “Географічний практикум ” . Учні взяли активну участь у відгадуванні кросвордів, географічних загадок, а також у практикумі з розв’язання географічних задач. Відзначились своїми результатами в пошуках відповідей на поставлені запитання такі учні ,як Науменко Марія, Польська Анна,Головко Валентина,Голівець Єлизавета та ін.




Вчителем історії Бондаренко Н.В. була проведена година спілкування з основ правознавства для 10 — Б класу “Полікультурність та толерантність “



Вчителем історії Пригодою В.В. була проведена історична бесіда “Україна. Єднання заради Незалежності!” для учнів 5х класів,історична хвилина ” Україна- соборна і єдина, і нам її історію творити!” для учнів 10х класів та година спілкування ” Україна та ЄС! Разом у спільне майбутнє!” для учнів 11х класів



Вчителем історії Бондаренко Н.В. був проведений квест для учнів 8 — А класу Національно-визвольна війна українського народу».




Україна – це рідна мова, чарівна пісня, народні обряди, стародавні традиції, це земля зі славною багатовіковою історією та мальовничими куточками. Учні 7-х класів разом із вчителем історії, права та географії Пригодою В.В. здійснили заочну туристичну подорож по нашій Батьківщині.



Вчителем історії та права Бондаренко Н.В. провела виховний захід з основ правознавства: «Власність неповнолітніх. Правоздатність і дієздатність» для учнів 9 — Б та 11 — А.




Розпочався Тиждень історії, права та георграфії. Вчителем історії Пригодою В.В. була проведена година спілкування для учнів 11-Б «Україна, твоя доля – єдність, злагода і воля»




З 13 січня в нашому ліцеї розпочався Фестиваль наук з Тижня біололігії та хімії.

17.01 вчителі біології та хімії Матвєєнко Л.О , Лазаренко І.М провели для учнів 7 та 9 класів круглий стіл « Хімія та біологія розгадує стародавні секрети». Діти брали активну участь в інтерактивних вправах та конкурсах. Були проведенні: «Знайди слово», «Хто я»( гра на відповідність), конкурс «Оратор», Гра вірю не вірю «Свійські тварини», «Органічні речовини в нашому житті», «Експеремент» та інші.



Вчитель хімії та біології Матвєєнко Л.О. провела для учнів 10-11 класів інтелектуальну гру “Щасливий випадок”.




Вчитель біології Лазаренко І.М. провела вікторину “Знавці біології” для учнів 8х класів




14.01.2025 р. В нашому ліцеї відбулася інтелектуальна гра “Зроби відкриття!” Учні 7-8 класів із справжнім інтересом спостерігали хімічні досліди з продуктами харчування, з лікарськими препаратами з речовинами побутової хімії. Під час досліджень намагалися передбачити властивості речовин на основі життєвого досвіду. Впродовж гри зробили для себе відкриття : мило миє завдяки лужному середовищу, доместос знебарвлює рослинні та штучні пігменти, сік червонокачанної капусти-індикатор і каталізатор , молочна кислота слабша за оцтову, мед створює комфортне середовище для роботи шлунково- кишкового тракту тощо




Вчитель біології Лазаренко І.М. провела мастер-клас із створення хмари слів на тему “Біологія в нашому житті” для учнів 5-11 класів.



