№ з/п | Предмет (згідно розкладу) | Тема згідно календарного плану | Завдання | Термін виконання | Форма опрацювання |
Географія | Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми | Урок ZOOM 08:15 1.Опрацювати § 45. 2.Запитання 1-7 (усно) с. 185. 3.Накреслити опорну схему «Класифікація боліт», користуючись текстом підручника. | 07.04 | Урок ZOOM 08:15 Підручник, Опорна схема, атлас. | |
Російська мова | Кількісні числівники | Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=o8psP0IhRbM Это презентация с прошлого урока 11 слайд домашнее задание. https://vseosvita.ua/library/kolicestvennye-i-poradkovye-cislitelnye-340420.html | 07.04 | Урок ZOOM 9:00 Робота з словником | |
Українська мова | Узгодження числівників з іменниками | Урок ZOOM, 10:00 Виконати завдання на порталі «Мій клас» | 03.04 | Урок ZOOM 10:00 Робота на порталі «Мій клас» | |
Англійська мова | Grammar/Розвиток навичок граматики | Перегляньте експрес-уроки з теми The Present Perfect / The Past Simple https://www.youtube.com/watch?v=tZLJPmncK1g (The Present Perfect) https://www.youtube.com/watch?v=t9_DMoEpOos (The Past Simple) Homework/Домашнє завдання : виконайте тестове завдання на платформі На урок, переходячи за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8690011 (The Present Perfect) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2950926 (The Past Simple) Відповіді надсилати на Вайбер(0991064997) або на e-mail irina.bekreneva@ukr.net | 06.04 | Самостійне опрацювання «На урок» | |
Математика | Розв`язування рівнянь | ZOOM 12:00 п.41 ст. 315-317 вивчити правила №1149 № 1151 письмово | 02.04 | ZOOM 12:00 Робота з підручником | |
Історія | Культура Стародавнього Риму | Завдання: §54; переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=7youFHDIUsE; письмово: 1. Виписати імена римських поетів та письменників, назви їхніх творів. 2. Що означає слово «меценат»? 3. Що таке акведуки? 4. Порівняйте школу в Римській імперії із сучасною.(зробити таблицю на стор. 245) | 05.04 | відеоурок, інтернет-джерела, підручник |