| Клас | Кількість дітей у класі | ПІБ класного керівника | Посада | Пед. стаж | Категорія | Методична проблема, над якою працює кл.керівник |
1 | 1-А | 20 | Яковлєва Алла Вікторівна | Вчитель початкових класів | 45 | Вища | Розвиток логічного мислення в умовах дистанційного навчання. |
2 | 2-А | 23 | Титаренко Марина Миколаївна | вчитель початкових класів | 34 | перша | Ігрові технології як засіб формування мотивації учнів в умовах НУШ |
3 | 2-Б | 22 | Козуб Валентина Борисівна | вчитель початкових класів | 27 | перша | Впровадження інноваційних технологій в початкових класах, як засіб розвитку інтересу до навчання |
4 | 3-А | 22 | Подосіннікова Світлана Григорівна | Вчитель початкових класів | 45 | перша | Використання інноваційних технологій в початковій школі. |
5 | 3-Б | 14 | Марчук Ольга Михайлівна | Учитель початкових класів | 26 | Перша категорія | Використання ігрових технологій для розвитку пізнавальної самостійності учнів початкових класів. |
6 | 4-А | 11 | Магда Ольга Павлівна | Учитель початкових класів | 45 | Перша | Розвиток інтелектуальних та творчих здібностей на уроках читання. |
7 | 5-А | 16 | Сіденко Віта Миколаївна | Вчитель української мови та літератури | 28 | Вища | Особистісно-орієнтований підхід у навчально-виховній діяльності як засіб творчого розвитку учнів. |
8 | 5-Б | 19 | Пригода Вікторія Вікторівна | Вчитель географії та історії | 15 років | вища категорія | Формування життєвої позиції людини, становлення її як особистості та громадянина держави, спираючись на національну ідею |
9 | 6-А | 21 | Прушинська Олена Анатоліївна | Вчитель фізичної культури | 28 | Перша | “Розвиток пізнавальної активності та самостійності учнів середньої ланки через участь у проєктній діяльності” |
10 | 6-Б | 22 | Богомолова Наталія Юріївна | вчитель трудового навчання та технологій | 36 | вища, старший вчител | Формування національно свідомої особистості на основі розвитку в учнів громадянських та загально людських цінностей |
11 | 7-А | 17 | Павленко Наталя Михайлівна | вчитель математики, інформатики | 27 | Вища, вчитель -методист | “Формування гармонійно розвиненої особистості на основі розвитку в учнів загальнолюдських цінностей” |
12 | 7-Б | 16 | Курпієва Юлія Анатоліївна | вчитель фізичної культури | 34 | вища | Формування національної свідомості, виховання в учнів почуття колективізму, відповідальності. |
13 | 8-А | 18 | Польська Ірина Олександрівна | вчитель математики | 16 | перша категорія | Формування національної свідомості і самосвідомості учнів, моральних цінностей та якостей. |
14 | 8-Б | 19 | Гудим Оксана Олексіївна | вчитель української мови та літератури | 33 | вища, вчитель-методист | Виховання патріотизму та національної самосвідомості засобами народної сімейної педагогіки. |
15 | 9-А | 22 | Бондаренко Наталія Василівна | Вчитель історії | 27 | ІІ категорія | Формування системи життєвих цінностей, відповідальної поведінки та національно-патріотичного виховання учнівської молоді |
16 | 9-Б | 25 | Носкова Ірина Олександрівна | Вчитель фізики | 18 | Перша | Формування та розвиток креативної індивідуальної особистості в умовах сучасної освіти |
17 | 10-А | 17 | Матвєєнко Людмила Олександрівна | Вчитель хімії та біології | 42 | Вища, вчитель -методист | Формування гармонійно розвиненої особистості – гідного громадянина і громадянки України |
18 | 10-Б | 18 | Лазаренко Ірина Миколаївна | Вчитель біології | 26 | І категорія | Формування соціально зрілого класного колективу |
19 | 11-А | 22 | Жакоміна Тетяна Михайлівна | Вчитель математики | 33 | Вища, вчитель -методист | Виховання високоосвіченої, гармонійно-розвиненої, інформаційно-свідомої особистості, здатної до саморозвитку і самовдосконалення |
20 | 11-Б | 18 | Моцьо Віктор Михайлович | Вчитель фізичної культури | 22 | Вища | Формування життєвої позиції людини, становлення її як особистості та громадянина держави, спираючись на національну ідею. |