1. Головна
  2. /
  3. МО суспільно-гуманітарного циклу
  4. /
  5. План роботи методичного об’єднання...

План роботи методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу на 2025/2026 навчальний рік

ТермінЗмістВідмітка про виконання
С Е Р П Е Н ЬЗАСІДАННЯ № 1 Методичний планер. «Аналіз роботи методичного об’єднання за 2024-2025 н. р. та основні завдання на 2025-2026 н. р.» Про підсумки роботи методичного об′єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу в 2024-2025 навчальному році.Аналіз результатів НМТ 2025 року з української, англійської мови, історії України. Шляхи ефективної підготовки здобувачів освіти до НМТ в 2025-2026 н. р.: мотивація, підходи, форми, засоби.Аналіз результатів олімпіади, конкурсів із предметів суспільно-гуманітарного циклу у 2024-20245 навчальному році. Круглий стіл 4. Опрацювання офіційних документів МОН України, чинної нормативної бази. 5. Опрацювання методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу в 2025-2026 н. р. 6. Огляд модельних навчальних програм із предметів суспільно-гуманітарного циклу. Розробка навчальних програм, календарно-тематичного планування. 7. Обговорення методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 5-8 класів НУШ. 8. Обговорення та затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу на 2025-2026 навчальний рік. 

Робота між засіданнями

  1. Організація повторення на початку навчального року.
  2. Проведення діагностичних робіт у 5-11 класах.
  3. Вивчення адаптації учнів 5-их класів.
  4. Робота з обдарованими дітьми. Підготовка учнів до олімпіад та конкурсів.
  5. Підготовка до засідання педагогічної ради.
  6. Поширення педагогічного досвіду шляхом публікацій в освітніх виданнях та на освітніх сайтах.
ТермінЗмістВідмітка про виконання
Ж О В Т Е Н Ь  ЗАСІДАННЯ № 2 Педагогічна майстерня. «Особливості оцінювання результатів навчання здобувачів освіти 5-8 класів відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти» Майстерка «Прийоми формувального оцінювання на уроках суспільно-гуманітарного циклу в 5-8 класах НУШ». «Коло освітньої взаємодопомоги»: обмін досвідом про оцінювання результатів навчання здобувачів освіти 5-8 класів суспільно-гуманітарного циклу відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти: 4 групи результатів (усна взаємодія, робота з текстом, письмова взаємодія, дослідження мовлення).Про проведення І етапу олімпіади з української мови та літератури, англійської мови, історії України. 

Робота між засіданнями

  1. Проведення шкільних олімпіад.
  2. Участь у районних олімпіадах.
  3. Відвідування уроків вчителів, що атестуються.
  4. Підготовка і участь учнів у конкурсах.
ТермінЗмістВідмітка про виконання
С І Ч Е Н ЬЗАСІДАННЯ № 3 Методичний діалог. «Впровадження інноваційних форм навчання як один із шляхів підвищення якості знань учнів». Нетрадиційні форми роботи на уроках суспільно-гуманітарного циклу (презентація власних педагогічних надбань).Про організацію предметного тижня.Обговорення плану щодо проведення заходів до Шевченківських свят. 

Робота між засіданнями

  1. Підготовка учнів до участі в конкурсах.
  2. Організація повторення пройденого матеріалу.
  3. Проведення та обговорення відкритих уроків.
ТермінЗмістВідмітка про виконання
Б Е Р Е З Е Н Ь  ЗАСІДАННЯ № 4 Методичний діалог «Організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами на уроках суспільно-гуманітарного циклу» Здійснення корекційного навчання дітей із особливими освітніми потребами на уроках: інноваційні методи і форми роботи. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами. Методичні рекомендації. 

Робота між засіданнями

  1. Проведення предметних тижнів.
  2. Продовження роботи по повторенню навчального матеріалу.
  3. Проведення консультацій для учнів.
ТермінЗмістВідмітка про виконання
     ТРАВЕНЬЗАСІДАННЯ № 5 Творча майстерня. «Про підсумки роботи МО за 2025-2026 н. р.» 1. Звіти вчителів про підсумки роботи за 2025-2026 н. р., про стан виконання навчальних програм і календарно-тематичного планування. 2. Аналіз результатів підсумкового оцінювання з предметів суспільно-гуманітарного циклу: рівень сформованості ключових та предметних компетентностей здобувачів освіти. 3. Про стан підготовки учнів 11 класів до участі в НМТ-2026.  

Людям із порушенням зору